sour grapes

19.09.2007., srijeda

U traženju inspiracije jako je bitno očistiti tok misli.
U tišini, ležećem položaju, zatvorenih očiju,

Nastaju genijalni prizori.

Kada se osjećam ispunjeno mogu se okrenuti prema vama,
stvarno vas slušati i donositi zaključke pitkim tonom Jehovina svjedoka.

Pitam se, shvaćam li vas tada ili samo važem činjenice?
Što je za vas bolje?


epilog
Često shvatim zašto ljudi rade i mislim da bih čak volio raditi cijeli život i imati malo slobodna vremena. Ali ne želim se zavaravati. Bol je dugo bila moja družica i neće me ostaviti, bar dok se stvari ne stave na svoje mjesto. Zapravo na njeno mjesto i pokriju je ostatak mog života jer onda ću je moći vidjeti samo u dnu čaše, kao autostopera sa cigaretom, u očima moje djece.

Bolan karakter. Nije bol talog, bol je pitanje. Svaka pretpostavka nije dovoljna.

Bol ne dolazi, ne raste, ona je tu i pušta te da malo živiš, kao anđeo čuvar.

Ali u trenucima problema, razum otkriva neke nepravilnosti. Razum postane filozofičan, i krene uništavati sama sebe forsiranjem pitanja i razočaranja. Tad cijeli svijet skine veo i otkrije jezgru, natopljenu suzama.

Bol je čak šarmantna, lijepa, ogromna, ponekad prevelika, ali uvijek vječni drug pitanja. Možda je bol odgovor.
I možda je bol sve, a sve boli.

I onaj koji plače bori se protiv nje. Ja mu želim sreću, ali i meni nije loše.

Ona je sa mnom.
- 20:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv