< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (11)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

Friendster images

Friendster images





spontano otvaranje bloga krastavci...bovotac i trop(sanja i lara)-pisat ce svoje dogodovstine kojih uvijek ima puuuuuuuuno...:) boh i se!
free image hosting

MySpace Layouts

MySpace Layouts

0">free image hosting









adopt your own virtual pet!










adopt your own virtual pet!






free image hosting

free image hosting



A OVO SMO MI.....Bovotac aka Sanja...:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo Trop aka Lara...:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


TRAŽI SE DEČKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ljubi me moja divlja zvijer
Mili moj snažni buldožer

Traži se dečko što zgodan što jak
napola anđeo čuvar i napola vrag
nevin k'o suza i stasit k'o bor
frajer sa otrovnim smiješkom, simpatično spor

On će me grliti on će me maziti
on će me ljubiti po čitav dan
a ja ću vrištati i ja ću stenjati
odmah ću mijenjati zbilju za san

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje

Traži se dečko što mio što krut
model za praktične dame i bogat i lud
pjesnik po duši košarkaš po tijelu
romantično srce mornara u bijelom odijelu

On će me grliti on će me maziti
on će me ljubiti po čitav dan
a ja ću vrištati i ja ću stenjati
odmah ću mijenjati zbilju za san

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje

Ljubi me moja divlja zvijer
mili moj snažni buldožer

Budi moj lav budi moj vuk biću ti janje

--------------------------------------------------------------------------------


Nelly Furtado - Say it Right

In the day
In the night
Say it all
Say it right
You either got it
Or you don't
You either stand or you fall
When your will is broken
When it slips from your hand
When there's no time for joking
There's a hole in the plan

Oh you don't mean nothing at all to me
No you don't mean nothing at all to me
Do you got what it takes to set me free
Oh you could mean everything to me

I can't say that I'm not lost and at fault
I can't say that I don't love the light and the dark
I can't say that I don't know that I am alive
And all of what I feel I could show
You tonite you tonite

From my hands I could give you
Something that I made
From my mouth I could sing you another brick that I laid
From my body I could show you a place God knows
You should know the space is holy
Do you really want to go?


Jos jedna pjesma...sister=)

PINK - U + Ur Hand

uh uh uh uh uh uh uh oh
uh uh uh uh uh uh uh oh
check it out
going out
on the late night
looking tight
feeling nice
it's a **** fight
i can tell
i just know
that it's going down
tonight
at the door we don't wait cause we know them
at the bar six shots just beginning
that's when ? put his hands on me
but you see

i'm not here for your entertainment
you don't really want to mess with me tonight
just stop and take a second
i was fine before you walked into my life
cause you know it's over
before it began
keep your drink just give me the money
it's just you and your hand tonight

uh uh uh uh uh uh uh oh
uh uh uh uh uh uh uh oh

midnight
i'm drunk
i don't give a ***k
wanna dance
by myself
guess you're outta luck
don't touch
back up
i'm not the one
alright
listen up it's just not happening
you can say what you want to your boyfriends
just let me have my fun tonight
i

i'm not here for your entertainment
you don't really want to mess with me tonight
just stop and take a second
i was fine before you walked into my life
cause you know it's over
before it began
keep your drink just give me the money
it's just you and your hand tonight

uh uh uh uh uh uh uh oh
break break
break it down

in the corner with your boys you bet up five bucks
to get at the girl that just walked in but she thinks you suck
we didn't get all dressed up just for you to see
so quit spilling your drinks on me yeah

you know who you are
high fivin, talkin ****, but you're going home alone arentcha?

cause i'm not here for your entertainment
no
you don't really want to mess with me tonight
just stop and take a second
just stop and take a second
i was fine before you walked into my life
cause you know it's over
know it's over
before it began
keep your drink just give me the money
it's just you and your hand tonight
it's just you and your hand

i'm not here for your entertainment
no no no
you don't really want to mess with me tonight
just stop and take a second
just take a second
i was fine before you walked into my life
cause you know it's over
before it began
keep your drink just give me the money
it's just you and your hand tonight
yeah oh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




BRYAN ADAMS lyrics



subota, 28.04.2007.

rezultati...:P

rezultati testa iliti kviza ili kakogodhoces:

1.c-36 nas je u razredu.da,da...cesto fale stolice i klupe i to...

2.mislim, sta moram uopce pisat odgovor? mislim da ne...

3.na ovo pitanje nema odgovora, al ajde, mogu priznat b.

4.c

5.c


cestitam svima koji su tocvno odgovorili ili nisu odg, ali su znali odgovore.bravo za vas.thumbup



ATENA - Vozač autobusa u Grčkoj suspendiran je jer nije htio pomoći homoseksualnom paru kojega su proganjali tinejdžeri, piše dnevnik Kathimerini. Skupina mladića i tinejdžera proganjala je dva muškarca iz Belgije koji su utrčali u autobus, ali ih je vozač prisilio da iziđu van. Oni su poslije uložili pritužbu atenskoj upravi javnog prijevoza.Povjerenstvo za pritužbe nije usvojilo primjedbe vozača koji je rekao da je samo htio zaštititi ostale putnike.


namcornono


nis...idem se dosadivat dalje...dead

pusaaaaaaaa!!!!!!!!

sanja aka bov0tac



| KoMeNtArI (3) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.