Copyright
Sk8Designs



Create your countdown widget and more at Blixy.com!
Don't click here!

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ime:Jelena
Nadimci:Jeca,Jeky......wink
Najbolja prijateljica:Biljana
Ostale super frendice:Jelena2,Teodora
Razred:7.
To je to što zasad trebate znati o meni!!!wavewavewave
Moj banner...
Milan Stanković
ImageChef Sketchpad - ImageChef.com
Kakav vam je moj blog?
suuuper-jednostavno odlican....
pa,jos malo pa savrsen.....
tak-tak
pa ne znam bas....
fuj....
uzas...........
  
pollcode.com free polls

winkwink


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




Custom Glitter Text
































< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

/>E sad blog nije loš...imam slika.....
a kad smo već kod slika evo vam nekoliko....

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Image and video hosting by TinyPic


Cute Myspace Generators

Custom Glitter Text

Linkovi

Moj blog o VaNeSsI HuDgEnS... *Wanja*

utorak, 12.05.2009.

REZULTATI!!!

1.lulu-143 komma
2.susieandheridols-133 komma(zamalo)heh
3.xxxLucxxx-54 komma
4.Le sorelle-23 komma
5.pošto nisam zapisala naziv napisat ću ime kako joj piše na avataru-Crazy in love-15 komma
Ja sam ljuta!!!Jer sam dobila tako malo kommova....ali evo pružit ću vam još jednu priliku....kada svima isporučim nagrade imat ću novu nagradnu igru pa ćete imati priliku....drugačija je od ove....
P.S poruka za susieandheridols ovako,pošto ja banner nisam naučila raditi ja ću ti napraviti 10 slikica u PHOTOSCAPE-U ili na Blingee-u...ti biraš....još ćemo se dogovoriti u komsima(to vrijedi za sve koji kao nagradu trebaju dobiti slike)

SLIKE ZA SUSIEANDHERIDOLS(zasad samo jedna)(ne mogu u onoj veličini u kojoj ti želiš,sry):

Zac Efron....THE BEST!!!!!
Add Glitter to your Photos






| c0ments. (149) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.