Copyright
Sk8Designs



Create your countdown widget and more at Blixy.com!
Don't click here!

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ime:Jelena
Nadimci:Jeca,Jeky......wink
Najbolja prijateljica:Biljana
Ostale super frendice:Jelena2,Teodora
Razred:7.
To je to što zasad trebate znati o meni!!!wavewavewave
Moj banner...
Milan Stanković
ImageChef Sketchpad - ImageChef.com
Kakav vam je moj blog?
suuuper-jednostavno odlican....
pa,jos malo pa savrsen.....
tak-tak
pa ne znam bas....
fuj....
uzas...........
  
pollcode.com free polls

winkwink


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




Custom Glitter Text
































< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

/>E sad blog nije loš...imam slika.....
a kad smo već kod slika evo vam nekoliko....

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Image and video hosting by TinyPic


Cute Myspace Generators

Custom Glitter Text

Linkovi

Moj blog o VaNeSsI HuDgEnS... *Wanja*

nedjelja, 12.04.2009.

NAGRADNA IGRA!!!!(napokon i kod mene)=)

Evo kao što naslov počinje nagradna igra....od danas pa do 12.05.2009.....naime igra ide ovako:tko mi ostavi najviše kommova tokom ovih mjesec dana dobija nagradu.....ne moraju biti zaredom....možete svaki dan po jedan kommm....ali....kako želite....12.05 ja sabirem glasove........svatko će dobiti nagradu...nzn kakvu....ali evo kakvu će nagradu dovbiti prva 3 mjesta...
1.mjesto:250 kommova i avatar(po želji,animirani,kao ovaj u postu)
2.mjesto:200 kommova i 2 neanimirana avatara(npr. kao ovaj što imam ja sada)
3.mjesto:150 kommova i 6 slika...u programu koji vi odaberete...
4.mjesto:100 kommova i 3 slike s tekstom koji vi poželite
5.mjesto:70 kommova
eto ga...pa kommajte...jer onog(onu)sa najviše kommova očekuje velika nagrada...kisss
kommovi neće ići zaredom....

probala sam napraviti avatar....evo,ovako će slično izgledati...

Image and video hosting by TinyPic








| c0ments. (421) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.