Copyright
Sk8Designs



Create your countdown widget and more at Blixy.com!
Don't click here!

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Ime:Jelena
Nadimci:Jeca,Jeky......wink
Najbolja prijateljica:Biljana
Ostale super frendice:Jelena2,Teodora
Razred:7.
To je to što zasad trebate znati o meni!!!wavewavewave
Moj banner...
Milan Stanković
ImageChef Sketchpad - ImageChef.com
Kakav vam je moj blog?
suuuper-jednostavno odlican....
pa,jos malo pa savrsen.....
tak-tak
pa ne znam bas....
fuj....
uzas...........
  
pollcode.com free polls

winkwink


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




Custom Glitter Text
































  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

/>E sad blog nije loš...imam slika.....
a kad smo već kod slika evo vam nekoliko....

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
Image and video hosting by TinyPic


Cute Myspace Generators

Custom Glitter Text

Linkovi

Moj blog o VaNeSsI HuDgEnS... *Wanja*

subota, 24.01.2009.

joj....

stalno gledam stare postove i hoću da napišem nove...ali jednostavno me se ne da.....deaddeaddeadnutnutnut.........ali evo skupila sam snage i krenula pisati novi post...pošto sam stavila novi dizajn moram vam reći da on zapravo ima veze sa mojim životom,nuje samo običan dizajn....ali pomalo sam i ljuta....ja svima kommam a meni nitko...imam malo komova....ali tnx Onima
koji komaju...svako tko mi komentira posjetim mu blog i možda ostavim trag....a jel neko zna kako se stavlja drugačiji natpis kad vam dolje piše ''komentiraj'',kako se to mijenja....ako znate please pmozite mi...sad idem...byyy wavewavewavewavewave



| c0ments. (41) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.