ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Evo malo sličica.....!!!!!!!!!


Free Music

Free Music



Free Music


Myspace Love Icons



Myspace Love Icons



Myspace Love Icons



Myspace Love Icons



Myspace Love Icons



Myspace Girly Icons



Celebrity Myspace Icons



Celebrity Myspace Icons



Celebrity Myspace Icons


Myspace Icons">


Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons



Myspace Cartoon Icons




alt=




Cute Sayclub Animation From dressupmyspace.com



Myspace Girly Icons



Myspace Girly Icons


myspace

myspace



picture hosting

picture hosting



picture hosting

picture hosting



free image hosting

free image hosting




myspace layouts

myspace layouts



VVirile
EEmotional
RResponsible
OOdd
NNew
IImportant
KKeen
AAmbivalent

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



DDelicate
AAmazing
JJoyful
AAltruistic
NNice
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Don't click here!



KOJI TI JE NAJBOLJI POST
koji sok
post iz dosade
malo smijeha
procitaj i nasmij se
moj razred (veronika)
nas prvi post
nikoji svi su glupi
svi su super
ne citan ja posteve
  
pollcode.com free polls


DAJANA

IME:Dajana
PREZIME:nije bitno
RAZRED:5.a
HOBI:atletika
VOLIM:-svoj razred
-TV
-shopping
-prijatelje
-čokoladu
-tračati
NEVOLIM:-školu
-Amy Winehouse
-čistiti sobu
-pse
-umišljene ljude
-i još puno toga

KAKAV NAN JE BLOG A
za ispovracati se
coooooooooooool
nije los
prosjeca (ka i svaki drugi)
  
pollcode.com free polls




VERONIKA

IME:Veronika
PREZIME:nije bitno
RAZRED:5.b
HOBI:glazbena škola
VOLIM:-svoj razred
-TV
-internet
-shopping
-prijatelje
-slatkiše
-čitati
NEVOLIM:-školu
-sestru(ha,ha)
-Amy Winehouse
-kučanske poslove
-umišljene ljude
-profesore
-glazbenu školu
-tehnički

LINKOVI


ANTEA-cool cura

suprr girl

lora verina sekica

dajina seka i njena prija

još jedan blog



subota, 29.03.2008.

POST IZ DOSADE

Eeeeeeeeeeeeeeeeee ljudi evo meni dosadno pa ja odlučila napisati post. Nadan se da se Dajana neče naljutiti. Kao što san več rekla dosadno mi je. Sestra i Dajana i Petra su na natjecanju (SRITNO VAN BILO). Ja nisan tila iči tamo je strahovito dosadno. Nema ništa zanimljivo samo sidiš pa mislin ono nije to za mene. Vi se sad pitte: što je za mene? Za mene je: skakanje, zabavljanje, ludiranje, prepiranje, tračanje, a ne sidenje pih. Ko voli nek izvoli j neman ništa protiv ali ja bome neču. Evo potpora svima koji se natječu osim Spličankama. Ovaj post je stvarno jadan znan i izbrisat ću ga ako triba ali stvarno mi je dosadno i ovo mi je najbolji ljek. Pozz Dori (piši više postova na svoj blog), Lučani (i za tebe ovo vridi), Patki, Matki, Anđeli, Cikli, Petaniju, Antei, DAJANI, LORI, PETRI I SVIM OSTALIMA BOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavemah

- 12:44 - Komentiraj (14) - Isprintaj - #

petak, 28.03.2008.

MALO SMIJEHA =)(=!!!!!!!!!!!!!!!!!

TRI MUŠKARCA

Tri su muškarca igrala nogomet jednog sunčanog nedjeljnog popodneva. Jedan od njih nije bio baš spretan i njegova lopta odleti u šumu. Ode ju potražiti iumjesto nje pronađe žabu u zamci. "Oslobodi me",reče žaba,"i ispunit ću ti 3 želje". Muškarac se nije dugo dvoumio. Oslobodi žabu, na što ona kaže;"hvala ti , ali zaboravila sam ti nešto spomenuti. Sve što ti poželiš tvojoj će se ženi ostvariti 10 puta više." "Nemam ništa protiv", bio je zadovoljan muškarac. Njegova !. želja bila je da postane najljepši na svijetu. "Ali jesi li svijestan da će tvoja žena biti najljepšom ženom na svijetu? "svi će je muškarci proganjati." "Nema problema. Ja ću biti najljepši muškarac i ona će vidjeti samo mene." I tako muškarac postane najljepši na svijetu. Zatim on i njegova žena postanu najbogatiji na svijetu. I napokon njegova posljednja želja bila je da dobije lagani srčani udar.
POUKA:muškarci su inteligentni. Nemoj se nikad s njima šaliti!
NAPOMENA:Ako si muško ne čitaj dalje. Za tebe je vic gotov. Stani ovdje i osječaj se super sretan. Ako si žensko čitaj dalje.

Žena je dobila 10 puta lakši srčani udar od muškarca. (dobro pročitaj 3. želju.)
POUKA:Muškarci stvarno misle da su jako inteligentni. Pustimo ih da tako misle i uživaju u spektaklusretan

P.S.Ako si muško i još čitaš to je dokaz da muškarci nikad ne slušaju!!sretantuzan

- 13:53 - Komentiraj (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.03.2008.

Pročitaj i nasmij se =)

Malo je dugačak tekst, ali pročitaj ga nećeš se prevariti!!!yes

Plavuša piše sinu:
Dragi sine!
Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. zubo Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne dobiješ, javi mi, tako da ti ga pošaljem ponovno. blablaheadbang Pišem sporo jer znam da sporo čitaš.roflrolleyesbang Neki dan je tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina saobraćajnih nesreća događa 1km udaljeno od kuće, tako da smo se nedavno preselili malo dalje od kuće. rofl Kuća je prelijepa, imamo čak i perilicu rublja, ali ne znam da li radi. Jučer sam stavila robu da se pere, povukla vodu i robe nije bilo.headbangrolleyes
Ovdje vrijeme i nije tako loše. Prošlog tjedna samo je dva puta padala kiša. Prvi put je padala 3 dana, a drugi put 4 dana. U vezi one jakete koju si želio tvoj ujak Jure mi je rekao, da ako ti je budemo slali, da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer to bi više koštalo,tako da smo skinuli dugmad i stavili u džep. blabla
Napokon smo sahranili tvoga djeda, pronašli smo njegovo tijelo kad smo čistili kuću.dead Bio je u ormaru od onoga dana kada je pobjedio dok smo igrali skrivača.lud Prije nekoliko dana eksplodirala je plinska boca u kuhinji:tvog oca i mene izbacila je van kroz prozor, koji osjećaj!!! Nakon toliko godina ja i tvoj otac smo izašli van!no Pošto već spominjem tvog oca, novost, dobio je novi posao! Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi...Zaposlili su ga na gradskom groblju, održava travnjak.
Tvoja sestra Mare, znaš ona koja se udala za svoga muža, napokon je rodila. Ne znamo još spol, tako da ne znamo jesi li postao teta ili ujak. Ako bude curica, tvoja sestra kaže da će je zvati po meni!! Čini mi se malo čudno da svoju kćer zove-mama. headbangmadblabla
Tvoj rođak Stipe se oženio, po cijeli dan se moli pred ženom, jer je djevica. I da znaš, više ne viđamo tvog ujaka Matu, onoga koji je umro pršle godine.bangroflno
A da ne govorim o tvom bratu Peri, on je grozan...zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas izvukao van iz vozila. Katastrofa!eeknoroflheadbanglud
Dobri sine, neću ti napisat našu adresu jer ne znam koja je. Obitelj koja je ovdje živjela prije nas uzela je kućni broj sa sobom. blablano
Ako vidiš Margitu pozdravi je, a ako je već ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.headbang
Mama koja te voli.

P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kuvertu. namcorblablanono


Pozzz svima!!! KiSS i ostavljajte nam komentare!!!

- 16:58 - Komentiraj (2) - Isprintaj - #

MOJ RAZRED (veronika)

bang U mom razredu ima nas 25. Neznan točno koliko muških a koliko ženskih ali dobro se slažemo laze. Lažem! Ja bi volila da je tako ali nije. Ima njih dosta koji bi se samo svađali Među njih definitivno spadaju Ardijana i Marija možda još neki ali nema veze zasad im je oproštenokiss. Ima i nekih koji mi strašno idu na živceburninmad. Kao što su : opet Marija i Ardijana (Mrija nas cilo vrime prati i želi biti faca a da bi ona naučila biti faca tribala bi živiti bar 100 godina belj. Na tjelesnom me često iživcira Petani ali inače je on stvarno super (oprosti Petani). I Valentina mi je stvarno počela dizati tlak neznan zašto ali u nekin trenutcima mi stvarno ide na živce. Od prvog do Četvrtog bila mi je super ali sad se skroz prominila. Nekako je.............čudna.namcor. Šime Knez. Debil kakvog nema kome on nebi iša na živce jednostavno je rođen da ljudima zagorča život. I posljednji ali ne i najbolji je Josip a prezime mu neznan napisati nešto sa W. On mi ide na živce jer je teška kopija Šime.headbang Sad oni koji su mi fakat odlični : Dora,Lućana,Patka,Matka,Anđela,Kety,Cikla,Jsip...thumbupwavepjevarolleyes.I sad šlag na kraju naša razrednica. Možemo biti sritni što smo dobili nju blaga je i sve oprašta ali nekad stvarno zna biti dosadna. O ostalim ću profesorima drugom prilikom i drugim postom.finozujo

NAPOMENA: Nije zabranjeno ostavljati komentare!!!!!!!!!!!!!!!!rofl

- 15:43 - Komentiraj (3) - Isprintaj - #

srijeda, 26.03.2008.

NAŠ PRVI POST

Evo i na nas je došao red pa mi odlučile napraviti blog.Mi smo cool prijatelice i kao što ste mogli skužiti zovemo se Veronika i Dajana.Idemo u istu školu ali ne u isti razred.
Naš svakodnevni zajednički hobi je SVAĐA!!!!namcorcrySvađamo se oko svega pa i oko najmanjih sitnica,ali se na kraju opet pomirimo i svi sretni i zadovoljni!!!kiss
Dosta sada o nama i našim svađama i pooooooz do slijedećeg posta!!!blabla

OSTAVLJAJTE NAM PUNO KOMENTARA!!zubo

- 12:05 - Komentiraj (10) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.