kraljicamira

subota, 12.05.2007.

VRAŽJA "BLAŽENSTVA"


1) Blagoslovljeni oni koji su preumorni, prezauzeti ili previše rastrešeni da provedu jedan sat tjedno u crkvi sa svojom braćom i sestrama kršćanima!
Oni su moji najbolji radnici!

2) Blagoslovljeni kršćani koji čekaju da ih se moli i koji očekuju zahvalnost!
Oni su mi korisni!

3) Blagoslovljeni oni koji su osjetljivi, jer, uz malo sreće, oni će prestati pohađati svetu misu!
Oni su moji misionari!

4) Blagoslovljeni oni koji izazivaju nevolje!
Oni će se zvati mojom djecom!

5) Blagoslovljeni oni koji su vrlo religiozni, ali svima idu na živce!
Oni zauvijek pripadaju meni!

6) Blagoslovljeni oni koji nemaju vremena za molitvu!
Oni su mi lak plijen!

7) Blagoslovljeni oni koji se uvijek žale!
Ja ih uvijek slušam!

8) Blagoslovljeni vi, kad čitajući ovo, mislite da se to tiče nekog drugog, a ne vas!
IMAM VAS!!!

12.05.2007. u 18:22 • 38 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (10)
Srpanj 2006 (21)
Lipanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ako mi želište nešto šapnuti, možete slobodno : tvoj.mir@gmail.com


Često navratim do:


agape-Bog je ljubav
@pple
betanija
chokolada
brat magarac
brineta
borac

emanuele
detalj
dijamantni dvorac
flipflops
Georg
harisma hatt
Ja i sve

Eureka
između sna i jave
iznad oblaka
ja i tipkovnica
justme goldylock
izgubljene nade
Maj VRLD
kross
duhovno duhoviti

kontakt
kratke poučne priče
libar mojih dugova
miris.dunje
Mir Vama
obraćena

odraz neba u kapi kiše
oaza mira
prorokk
pustinja oaza
Ani
Amaley
Ljubavne rane može izliječiti

ri apostol
srce za Njega
SvAtKo Je PoSeBaN
sonata o ljubavi
soulsaver
strawberryfields
šum srca

Tanja
vjera,ljubav i domovina
UPM
uspjeh
vjera_ufanje_i_ljubav
zar si pozvao mene
...tirkizna_koogla...
+++ISUSE VOLIM TE+++
Tebe tražim...

evanđelje u molitvama
e Seite 1 Neu
melody
forza Fiume
Zaljubljen i lud
Bože, hvala Ti!

Život je duga cesta...
Voljeti ljude
prozor prema moru
o.blog
ludo pa živi...
karizmatizam
Blažena Djevica Marija
Oops, i talk to much
melody
Iskrice života

molitve za nas.....
rijeke žive vode potecite, n...
tajna mog života
Vjerovati radosti...
Kad ništa nije sigurno.zna...
Al Bog me pogleda
Samo je u Bogu mir dušo...
pu ka svjetlu i put ka vama

Misao vječnosti
dobra sreća
cvijet za svijet
amacord
mir i nemir
Vitae...
velika kao dijete
Trag ljubavi

Sveci
...koja korača...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Izreke, priče, razmišljanja iz dubine moje duše, pjesme, sve ono što me se dojmilo, a želim podijeliti sa vama, dragi prijatelji...