Pomalo o svemu i svačemu

Eto, s obzirom da nas tamo neki pajdaši s konkurenstkog bloga siluju da niš ne pišemo...ja ću nažvrljat nešt...tek tolko da ih preduhitrim u pisanju posta (kojeg mi s njihove strane - već dosta dugo i željno iščekujemo).

Uskrsfest neću previše spominjat jer više-manje smo mu svi nazočili (što u dvorani, što poslje u Paradisku)...jednom rječju - meni je bilo fkt oke i na jednom i na drugom mjestu.

Eto, sinoć smo ja i kolakuša nazočile tzv. reunionu (za neuke - ponovnom okupljanju) ekipe iz osnovnjaka... iako su mnogi imali traljave isprike za nedolazak tipa - "moram učit" - a, da z!! u 8 navečer, a ispitni rokovi su tek za par mjeseci...no dobro, svakom po volji... neki nisu došli jer ne razumiju mene i kolakicu šta pričamo (jerbo koristimo takvu intelektualnu terminologiju da je to strašno! lol)...neki ne znaju di je potepuh..neki imaju fax do 10 navečer (??)...i tak, bilo je svega. al, eto u svakom slučaju bilo je ljepo vidjet te ljude ponovno (doduše, neke vidim tu i tamo na najslabijoj karici ili nekom sličnom kvizu..lol, al to nije to..). Mislim, naročito sam sretna jer si u osnovnoj baš i nismo bili neka ekipa, al eto - ipak se s vremena na vrijeme (rekla bih čak i dosta često) nađemo svi skupa na kavi sleš pivi...i ne treba nam nikakav fejsbuk da bismo ostali u kontaktu!
Pa eto, čuli smo i saznali svašta o dotičnim ljudima...neki su se bacili u glumačke tj. "statičke" vode (krim tim 2, ratkajevi, di libe ferboten..i te šeme), neki su se pozapošljavali po slastičarnama, kioscima, mekdonaldsima i inim profitabilnim radnim mjestima, neki su se, vođeni ljubavlju, preselili u Varaždin živjet od (već spomenute ljubavi) i ofkorz - iksice, neki su naglo otkrili svoj skriveni talent za kemiju, a mi (glavni razredni štreberi) smo se naravno razmilili po faksevima. i tak... ne znam kak vi gledate na to, al mene baš vesele ovakva sastančenja sa starim razrednim kolegama, kad se svi skupa prisjetimo bivših profača, događaja i doživljaja...ke ljepo. još da nas je bilo malo više, nebi bio bed...

eto, moram se pohvalit da sam napokon počela štrebat rimsko... ajd da i to više rješim i da se pozdravim s prvom godinom (i dobro se napijem...hehe)... pa eto, kad i to naučim onda ću vam moć reć kolko krava možete dobit za jednog roba...loooooool, nije ni meni lako...

i još bih samo htjela napomenut...kak me živcira kad mi netko pošalje poruku koju ja moram dešifrirat pol ćuke zbog gramatičkih i pravopisnih pogrešaka....naime, negacija se piše ODVOJENO, i da- interpunkcijski znakovi su vrlo bitni onom ko čita dobivenu poruku! to je ovako jedna mala digresijica, ne mora je se nitko pridržavat..to ja malo kukam jer valjda samo ja imam toliki fetiš na uredno napisanu mesažu...

ajd, bivajte mi pozdravljeni, elli.

28.03.2008. u 15:12 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

thumbup "Dragi" podanici- molim vas da me ne uznemirujete svojim pitanjima o tome kada će ovaj kraljevski blog biti dovršen- mislim- kako ste i primjetili trenutno ima VAŽNIJIH problema za riješiti u kraljevstvu (čitaj- golišavi manijaci koji šeću noću po kvartovima itd...). do čitanja Njena Ekscelencija KC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
IKman

Chat

Ulaz na chat



Brojač podanika

counter free hit unique web