kratak post

Kako nas već pmalo uzduž i porijeko pile da nema posta, a ja bez inspirejšn, a kako moja luda glava valja uvijek neke gluposti (sad u mnogo većem obujmu jer je počeo fax,) osatvljam vam jednu zgodicu od danas....

11h, ja se nalazim na križanju Ilice i Frankopanske, i čekam tram, jer moram stić do faxa u pol 12 na neke konz. I tako ja lijena odvuć se pješce do trga i sjednem se jednu stan na 11icu da si skratim put.
Izađoh na trgu i snimim 17icu kako stiže, i sva tužna, jer bijah gladna, uguzim se unutra, još si ulovim mjesto za sjest prije neke babe, i tužnim pogledom i praznim trbuhom bacim posljednji pogled pan pek... šmrc..
Kad na moje iznenđenje (iako sam navikla na takve situacije, pa i nije bilo preveć veliko) tramvaj skrene u draškovićevu, i ja si kontam, ma mogu doć i s 11icom do stadiona pa ću malo protegnut noge, nije strašno, ostajem sjedit.
Da stvar bude bolja, pored mene onaj pokazivač stanica i ja si čitam, a na njemu piše Grškovićeva, i kontam si, kak su to draškovićevu napisali al dobro, ko će ga znat..
Kad tramvaj krene i skrene prema Mihaljevcu točnije prvoj stanici iliti Gruškovićevoj....
mislim da su svi komentari s moje strane suvišni....

25.02.2008. u 15:05 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

thumbup "Dragi" podanici- molim vas da me ne uznemirujete svojim pitanjima o tome kada će ovaj kraljevski blog biti dovršen- mislim- kako ste i primjetili trenutno ima VAŽNIJIH problema za riješiti u kraljevstvu (čitaj- golišavi manijaci koji šeću noću po kvartovima itd...). do čitanja Njena Ekscelencija KC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
IKman

Chat

Ulaz na chat



Brojač podanika

counter free hit unique web