Pozzz svima. vako slike mi se neda stavljat na blog jerbo koji žele mogu vidjet najbolje na fejsu. a ko nema fejs budem mu ih ja spržila...
ugl, mačkare su prošle manje više vrlo produktivno... bilo je tu svodnika sa zlatnim zubima, i kurvi, napokon udatih, oplođivača (straža i ja u lovu na antolovića), zatim neizostavni prcač Stalenko the golman, barbike, bubamare, mačketine i takvih živina je bilo u prekomjernoj količini, zatim neizostavni par iz turske anna i branko, dječurlija, žule iz kraljevca (jea rajt)...
i tako... nemam baš neku pretjeranu inspirejšn što se tiče mačkara, možd me stale malo nadopuni, ali da ne bi bilo da je ovo kraći post neg inače , ostavit ću jednu dubokoumnu pjesmuljku koja bi mogla opista neke događaje od utorka...


Reći će vam da je preboljeno
i teško zaboravljeno,
al samo ja znam da još uvijek nije oprošteno

Duboko potisnuta rana,
koja više ne boli,
tek ponekad zapeče,
makar je potisnuto ono veče
kad shvatih da ne postoji
i nikad nije...

Stiglo je vrijeme
da se skinu maske
da se prizna i pregrize,
da se kaže i ne šuti,

Dosta je bilo tihih krikova,
progutanih vriskova,
suza koje u samoći klize,
zbog jedne ljubavi,
prijatelja

kao da je sve nestalo za tren,
a čini mi se da nikad nije ni bilo,
al vrijeme je da sad bude,
da se istina iznese i da ponovo krene.

Uz određenu dozu dima
i čašu vina,
riječi teku nekako glađe
iako ne zvuče slađe,
ja ću ti reći,
svako bol i suzu ćeš čuti
možda će te peći,
no samo tako se ova rana liječi,
ova strana priče,
koja boli
a ne voli
koja bi htjela da se smiri,
oprosti
i ponovo zavoli.

Jedva čekam ta nova jutra
onako mirna i iskrena,
puna vjere i povjerenja,
bez ogovaranja i lažnih osmijeha

Samo jedno veliko prijateljstvo
Samo jedna velika ljubav.

07.02.2008. u 18:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

thumbup "Dragi" podanici- molim vas da me ne uznemirujete svojim pitanjima o tome kada će ovaj kraljevski blog biti dovršen- mislim- kako ste i primjetili trenutno ima VAŽNIJIH problema za riješiti u kraljevstvu (čitaj- golišavi manijaci koji šeću noću po kvartovima itd...). do čitanja Njena Ekscelencija KC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
IKman

Chat

Ulaz na chat



Brojač podanika

counter free hit unique web