Nisam ja za miran život, već za lom...

ne znam ni sama šta mi je ovo sinoć trebalo....opet sam se nacvrcala ko mutava.nut...kužiš, ovi moji ludi sdpovci, to majke ti fkt nije normalno..to može popit 200 hektolitara bilo kakvih likvidarija..(bitno da ima primjesa alkohola). uglavnom, poanta je u tome da sam znala da ću se napit..uvijek se napijem kad su sdpovske "čajanke"...zapravo, općenito se uvijek napijem.sretan.mogla bih to malo reducirat..vidim da me nežić već čudno gledaeek. i tak, fkt nisam imala namjeru ić van nego ostat u sigurnom okrilju robertove hiže (robert - susjed sdpovac)..čak sam i makinu ostavila pred kućom da se mogu poštenski napit i bez brige (i pameti) prošetat do doma onih 2 i pol metra od robertove do moje kuće..ili jednostavno naručit taxi..lol. uglavnom, oko pol 1 mi je postalo dosadnjikavo i htjela sam se negdje ić raščagatpjeva. znala sam da je ekipa u centru. pa eto...ja nazvala antu, on posudio pilu od rodice (iako je meni taj auto cijelim putem izgledao kao topićev, al znala sam da ću bubnut glupost ak to kažem pa sam šutila..a možda sam i rekla..ko zna?) i došo ante po mene. ulazimo mi u centro (puštaju me, za živo čudo...inače NAVODNO imam problema s tim, pa ono..), tam se našankirali čo, tolj, i nežić (!!!) - ljudi, on je fkt izašo van!! neka ga..baš mi je bilo drago.. vidla sam da su tolj i ante već bili pijani (neka i njih, mislim si ja.. nisam jedina), a nežića i čoa nisam mogla prokljuvit, oni su išli žderat na amera. ja sam tam vrludala okolo naokolo, ne znam ni sama šta sam radila..pive su mi se samo redale ipsred mene na stolu (a ja već duže vrijeme nisam imala mjesta za alkohol u škembi). e onda je došo nikšić sa svojim crnim mečetomthumbup. fala bogu pa je i on bio pijan. sve u svemu, jako ljepo smo se sporazumjeli nas dvoje..baš smo zanimljiv razgovor vodili, i štošta zaključili...ko dva pijana filozofa..pa eto, pozz nikšiću! i tak...čagali smo po običaju, bilo je aspirina i svega..bilo je i posjeta šolji :) na kraju me nikšić odvezo doma u mečetu...ajme, negdje 5 puta sam zviznula glavom u prozor (što objašnjava ove misteriozne kvrge po mom čelu..lol), premetala sam se po autu prilikom svakog zavoja nut i tak..kako rekoh, sva sreća pa sam najčešće pijana kad me on vozi doma i ne shvaćam u kakvoj sam životnoj opasnosti (šala, ofkorz.wink.)
i tak, neda mi se više pisat...uglavnom sinoć sam lokala da proslavim četvorku iz ispita iz sociologije (jeeeeeeeeeeeej!!!), a večeras.....ehm..smislit ću već neki razlog!


pusaaa, ellicerek

02.02.2008. u 13:17 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

thumbup "Dragi" podanici- molim vas da me ne uznemirujete svojim pitanjima o tome kada će ovaj kraljevski blog biti dovršen- mislim- kako ste i primjetili trenutno ima VAŽNIJIH problema za riješiti u kraljevstvu (čitaj- golišavi manijaci koji šeću noću po kvartovima itd...). do čitanja Njena Ekscelencija KC

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
IKman

Chat

Ulaz na chat



Brojač podanika

counter free hit unique web