Photobucket - Video and Image Hosting

Edgar Allan Poe - Annabel Lee

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela, koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli, i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
- U carstvu kraj mora to bi -
Al više no ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog, što jednom davno
- U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu, što kraj mora bi.

Zavidjeli su nam anđeli s Neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što su stariji bili neg mi -
I mudriji mnogo neg mi -
I niti anđeli, gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec da sne ne donese
O lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage do zore,
Svoje drage – drage - života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more,
U njenu grobu uz šumorno more.


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Just another lost soul...

Photobucket - Video and Image Hosting

15.09.2006., petak

Morat će biti kratko...

Uh... evo mene na informatici...
... naime...
... ja sam si sjebala komp...
... i sad nemogu na net...
... tako...da...
... sad ću nešto kratko natipkati...
... da ne ispadne da sam prestala pisati...
... na moru mi je bilo jebeno...
... i ja i frendica smo preklinjale moju staru da ostanemo duže...
... ali bila je nepokolebljiva...
... i tako...
... ipak smo se vratile u Zagreb...
... no ja sam rođendan proslavila na moru...
... u savršenom društvu...
... sa savršenim dečkom...
... sjebano je to...
... što ću ga opet vidjeti...
... najranije...
... za vrijeme zimskih praznika...
... uglavnom...
... u školi je ok...
... nije da sam pretjerano oduševljena što opet moram gledati neke ljude..
... ali zadovoljava me činjenica...
... da nisam ni sa kim u zavadi kao što je bio slučaj prošle godine...
... odlučila sam da mi je bolje...
... prestat se zajebavati tko je što rekao...
... tko što misli ili ne misli...
... što je istina ili nije...
... mislim da sam bila malo pre... emotivna...
... malo puno, no nema veze...
... e...
... bila sam u Močvari... zadnji dan praznika...
... na Dirty dancingu...
... ne sječam se ničega....
... jer sam bila odvratno pijana...
... a na putu do Močvare...
... nekoliko sam se puta skljokala putem...
... zabila u zgrade...
... i slično...
... sad moram ići...
... radimo.... Pascal... koji se meni neće otvoriti...
... opet ću najebati...
... pozdrav svima...
... uskoro ću nadoknaditi komentare...
... koje nisam ostavljala...
... jako... jako dugo...

- 14:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Photobucket - Video and Image Hosting

>… ja…
… samo jedna naivna djevojčica…
… izgubljena u svijetu odraslih…
… djevojčica…
… koja vjeruje da je život bajka sa happy endom…
… ali ipak…
… malo je onoga i onih koje voli…
… malo je onoga što ju uistinu uveseljava…
… malo je situacija kada se doista osjeća kao da negdje pripada…
… puno toga ova djevojčica ne voli…
… puno toga… smatra uzaludnim…
… ali o puno toga…
… ona šuti…
… jer ju je strah…
… strah da će na taj način svijetu pokazati svoje pravo lice…
… da će otkriti svijetu…
… gdje je najviše boli…
… a to je preopasno…
… toliko ne želi riskirati…
… i zato šuti…
… i trpi…
... i ponaša se hladnokrvno i nezainteresirano…
… ali ljudi misle da je poznaju…
… no, varaju se…
… jer ova djevojčica…
… ne poznaje ni sama sebe…


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

END TO A PARTY, MOM

I went to a party,
And remembered what you said.
You told me not to drink, Mom
So I had a sprite instead.

I felt proud of myself,
The way you said I would,
That I didn't drink and drive,
Though some friends said I should.

I made a healthy choice,
And your advice to me was right,
The party finally ended,
And the kids drove out of sight.

I got into my car,
Sure to get home in one piece,
I never knew what was coming, Mom
Something I expected least.

Now I'm lying on the pavement,
And I hear the policeman say,
The kid that caused this wreck was drunk, Mom,
His voice seems far away.

My own blood's all around me,
As I try hard not to cry.
I can hear the paramedic say,
This girl is going to die.

I'm sure the guy had no idea,
While he was flying high,
Because he chose to drink and drive,
Now I would have to die.

So why do people do it, Mom
Knowing that it ruins lives?
And now the pain is cutting me,
Like a hundred stabbing knives.

Tell sister not to be afraid, Mom
Tell daddy to be brave,
And when I go to heaven,
Put Daddy's Girl on my grave.

Someone should have taught him,
That it's wrong to drink and drive.
Maybe if his parents had,
I'd still be alive.

My breath is getting shorter, Mom
I'm getting really scared.
These are my final moments,
And I'm so unprepared.

I wish that you could hold me Mom,
As I lie here and die.
I wish that I could say, "I love you, Mom!"
So I love you ....and.........good-bye...


Photobucket - Video and Image Hosting