Photobucket - Video and Image Hosting

Edgar Allan Poe - Annabel Lee

Prije mnogo i mnogo godina,
U carstvu kraj mora to bi,
Djeva je živjela, koju su zvali
Imenom Annabel Lee;
S tek jednom je živjela mišlju:
Da voli, i da se volimo mi.

Bio sam dijete i bila je dijete
- U carstvu kraj mora to bi -
Al više no ljubavlju mi smo se ljubili,
Ja i Annabel Lee-
I zbog toga nebeski krilati serafi
Bili su zavidni.

I to je razlog, što jednom davno
- U carstvu kraj mora to bi-
Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
Sledivši moju Annabel Lee.
I došli su plemeniti rođaci njeni,
Meni je oteli,
Da je zatvore u grobnicu tamnu
U tom carstvu, što kraj mora bi.

Zavidjeli su nam anđeli s Neba,
- Ni upola sretni ko mi -
Da! To je razlog (kao što znaju
U tom carstvu kraj mora svi),
Što noću je vjetar iz oblaka došo
I sledio Annabel Lee.

Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
Što su stariji bili neg mi -
I mudriji mnogo neg mi -
I niti anđeli, gore na nebu,
Ni podmorski demoni zli
Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
Lijepe Annabel Lee.

Jer mi ne bljesne mjesec da sne ne donese
O lijepoj Annabel Lee,
Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
Tek oči Annabel Lee.
Tako ležim pored svoje drage do zore,
Svoje drage – drage - života i mlade,
U njezinoj grobnici uz more,
U njenu grobu uz šumorno more.


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Just another lost soul...

Photobucket - Video and Image Hosting

03.07.2006., ponedjeljak

KAD MI NIJE BILO SUĐENO DA KRAJ TEBE OSTARIM SAMO NOĆAS SPAVAJ SAMNOM PA ZABORAVI DA SAM IKAD BILA TVOJA I DA VOLJELA SAM TE...

... ne znam koja je ovo pjesma...
... pročitala sam je kod frendice...
... i zapisala...
... to posvećujem jednoj... do te noći nepoznatoj... osobi...
... i zahvaljujem joj (mu) se...
... upravo na tome...
... što je bio samnom...
... u trenutku kada mi je to bilo potrebno...
... vratio mi je nadu...
... i uvjerio me...
... da život ipak može imati smisla...
... i da se želje mogu ostvariti...
... iako ga vjerojatno više nikada neću vidjeti...
... i iako on ni sam nije svijestan...
... što je napravio...
... a napravio je jako veliku stvar...
... hvala mu...
... na nezaboravnoj noći...
... i jutru...
(...)
... uskoro mi je rođendan...
... dokaz da je sve prolazno...
... pa tako i moj život...
... koji želim živjeti...
... i proživjeti...
... a ne tugovati za onim što je ili nije bilo...
(...)
... nakon 2 mjeseca i 29 dana...
... nakon 1229 riječi...
... napisanih u 15 postova...
... i sakupljenih 268 komentara...
... mogu reći samo ovo...
... hvala vam...
... i doviđenja...

- 23:21 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Photobucket - Video and Image Hosting

>… ja…
… samo jedna naivna djevojčica…
… izgubljena u svijetu odraslih…
… djevojčica…
… koja vjeruje da je život bajka sa happy endom…
… ali ipak…
… malo je onoga i onih koje voli…
… malo je onoga što ju uistinu uveseljava…
… malo je situacija kada se doista osjeća kao da negdje pripada…
… puno toga ova djevojčica ne voli…
… puno toga… smatra uzaludnim…
… ali o puno toga…
… ona šuti…
… jer ju je strah…
… strah da će na taj način svijetu pokazati svoje pravo lice…
… da će otkriti svijetu…
… gdje je najviše boli…
… a to je preopasno…
… toliko ne želi riskirati…
… i zato šuti…
… i trpi…
... i ponaša se hladnokrvno i nezainteresirano…
… ali ljudi misle da je poznaju…
… no, varaju se…
… jer ova djevojčica…
… ne poznaje ni sama sebe…


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

END TO A PARTY, MOM

I went to a party,
And remembered what you said.
You told me not to drink, Mom
So I had a sprite instead.

I felt proud of myself,
The way you said I would,
That I didn't drink and drive,
Though some friends said I should.

I made a healthy choice,
And your advice to me was right,
The party finally ended,
And the kids drove out of sight.

I got into my car,
Sure to get home in one piece,
I never knew what was coming, Mom
Something I expected least.

Now I'm lying on the pavement,
And I hear the policeman say,
The kid that caused this wreck was drunk, Mom,
His voice seems far away.

My own blood's all around me,
As I try hard not to cry.
I can hear the paramedic say,
This girl is going to die.

I'm sure the guy had no idea,
While he was flying high,
Because he chose to drink and drive,
Now I would have to die.

So why do people do it, Mom
Knowing that it ruins lives?
And now the pain is cutting me,
Like a hundred stabbing knives.

Tell sister not to be afraid, Mom
Tell daddy to be brave,
And when I go to heaven,
Put Daddy's Girl on my grave.

Someone should have taught him,
That it's wrong to drink and drive.
Maybe if his parents had,
I'd still be alive.

My breath is getting shorter, Mom
I'm getting really scared.
These are my final moments,
And I'm so unprepared.

I wish that you could hold me Mom,
As I lie here and die.
I wish that I could say, "I love you, Mom!"
So I love you ....and.........good-bye...


Photobucket - Video and Image Hosting