kruh naš svagdanji ...

nedjelja, 29.10.2006.

Pali Kralu motore

AJDE KRALU PALI MOTORE.
Jebemu mater usirijo sam se vise medu ovim pigmejkama. Kralice potjeraj ga malo. A i Pajo je podivljo. Grize ali ne ujeda. Cudni sinptomi.

29.10.2006. u 23:17 • 16 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Vrijeme u Domovini

Vrijeme u Zinbabveju

Broj posjetitelja
Free Website Counters



Opis bloga
sve i svašta po danima Gospodnjim...

Evo pa pišite
kral mail


Moj banner:

Kral

Ovo mi je gušt pročitati
Borut
zligirl
Braco
Braco bloger
Republika Vinkovci i Pajo s njima skupa zajedno svi oni
Feby
kiwie
sick
dišpet
reporter
pater Luka
ribafish
mil palabras
Darko
fotoamater
PIVOPIJE!!!
beerlover
Konj Umorni
sumohrvat
arianna
mama44
selmičak
pokojni toza
u kvadru
slatkogrko
cane
maja
>neutrino- čovjek koji pokreće
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

U KREIRANJU OVOG BLOGA NIJE ZLOSTAVLJANA NITI JEDNA ŽIVOTINJA!

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kostelići,cijela istina

Free Website Counters



eto ja uzeo slobode...
u ovom boxu ću,(vid mene) preporučiti Vam neke stvari koje su me se dojmile....
knjige,filmove,fotke, događaje, šta ja znam, uglavnom svašta...
PROČITAJTE:
KOSTELIĆI, CIJELA ISTINA - autor T.Birtić (izvrsna knjiga o usponu naše najzlatnije obitelji)
a što se fotki tiče Borut je inspiracija, a fotoamater i milpalabras su izvrsni...


dezinj baj

tekkno blog





copyright © kral 2005/2006