LinkoviImage Hosted by ImageShack.us
za one koji vole stare igre:abandonia.com
za one koji imaju problema s igrama:neoseeker.com
Monitor.hr


IGRA OF THE MONTH:
QAKE 4

TOP 10:
1. QAKE4
2. THE MOVIES
3. SIMS 2 NIGHTLIFE
4. F.E.A.R.
5. STTUBS THE ZOMBIE
6. SIMCITY 4
7. AGE OF EMPIRES 3
8. FABLE: THE LOST CHAPTERS
9. THE BARDS TALE
10. CALL OF DUTY 2










NAJBOLJI RPG SVIH VREMENA:
MORROWIND: THE ELDER SCROLLS III

kick_ass

09.11.2005., srijeda

Info sajam i doživljaji smrznutog F

Na novom info sajmu ima svašta od promocija igara do soba budućnosti .(9:45) Evo me dolazim na info . Dan je hladan . Magla svugdje . Dolazim a ono...blagajne zatvorene . Sta sad ? ulazim unutra a ono sve vrvi od ljudi . Pitam na info pultu... počinje prodaja u 9:30 pogledam na sat , a ono tek 9:07
Ja i moji prijatelji muvašmo se tamo okolo pa nam palo napamet da odemo na interliber u međuvremenu Nakon što smo u paviljonu 5 poljubili vrata i jos se malo muvali pa ponovo poljubili vrata pa... u međuvremenu kupili smo karte i nastavili se muvat jel ovi kažu da se ne ulazi do 10:00...pa hebote.(9:47) ništa novo osim svađe na infopultu...(9:56)evo me čekam pred rampom al neće da još privat kartu , al evo otvara se jai ekipa daleko u vodstvu..., al šta je ovo?Još neki nas žele sić al se nedamo ponovo preuzimamo vodstvo . Prošli smo kroz educa plus (BORING!!!)...Evo me po podu i stropu i između leti neki lasershow . Prvi smo došli među playstatione i igrali JAK 4 RACING po sata . Onda dosadlo i ošli mi vidit šta još ima...Dječja soba budućnosti da vidimo...PSP vidio , Playstation vidio , interaktiva fotelja sa projaciranom igricom na udaranje u nju vid...MOLIM? Prvo došo i lupo po njoj i prelazio igricu onda sam odlučio malo igrat guzicom pa sam skakao guzicom po njoj , a onda...mi je dosadila... Ima još i veb kafe budućnosti sa nekim laptopčićima... videochat...zabavno se kreveljit na webcamu pa nek ovaj mršavi stari nasuprot mene se čudi (baj d vej :bok stari) Neki jumbo tv, Hologrami (specijalno zanimljivo) , robo pas isto dobar za mažnju i jako pametan... i to bi bilo to...
Ostalo otkrijte sami...
BY COMP_FREAK

- 21:59 - AJD ŠTA ČEKAŠ PIŠI OR ELSE (1) - BOG TE BLAGOSLOVIO - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ALO IMA KOGA??
hardware,software,konzole.PSP[naravno]i ostale stvari kaj vas muče što se tiče ovoga , ali usput ću i napisat sta mi se događa u životu i ostalo. osjećajte se slobodnima nešto napisat . na sve odgovaram . možete i vi na moje :-) BY COMP_FREAK


MOJ EM@IL:
__________________
f.veliki@email.t-com.hr
__________________















I am 46% evil.
Take the test :: koolplace.com



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters