majchy

03.04.2008., četvrtak

nešto o meni

mahwavemahwave bok ja sam zaboravila ja sam zaboravila napisat neštoo sebi zovem se Maja Kovačević imam 11 godina i idem u 5.c razred u osnovnu školu doktora Jure Turića živim u Gospiću jako volim nogomet i ostale sportove imam sestru jako dosadnu ima 3 godine zove se Ivana imam 1 psa koji se zove Miki i 3 Mačke koje se zovu Mrvica,Sivka i Žućko moji naj glumci i glumice su Brad Pitt,Zac Efron,Silvester Stalone,Jean Cloude Vann DammeChuk Noriss ,Angelina Jolie,Julia Roberts... moji naj pjevači i pjevačice su-osobno voli slušat narodnjake,rock,pop,i domaće. dakle moji naj pjevači i pjevačice su Rihanna Shakira Beyonce Avril Lavinge Ceca Viki Seka Aleksić Mile Kitić Mitar Mirić, Joksimović moje nej pjesme su Šampanjac nikotin lane moje vreteno 1. sastanak neka puca puca curice umbrella girlfrend... to je sve ukratko o meni a zaboravila sam moje naj boje su crna smeđa maslinasta narančasta žuta crvena plava... navijam za dinamo sad moram ić ćao pišite puno komentaramahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.