majchy

28.03.2008., petak

moji zaboravljeni prijatelji

bokmahwavemahwavemoim vas oprostite u postu moji frendovi i ne frendovi zaboravila sam napisati neke prijatelje oni su mi orostili molim vas da mi i vi oprostite žao mi jecrycry 1 zaboravjeni zove se Matija Živković i ne ide s menom u razred ima 9 godina on je moj bratić ponekad je jako smješan i pravi se veliki frajer smijehsmokincoolali to mene nekad i živciraburninmadpuknucumadblablaheadbang malo je glupludbang2 zaboravljeni je toni sokolić on ima 10 godina isto je moj bratić i neide s menom u razred odlično igra nogomet - on je novi šukerthumbup eto ovako čisto da znate ja obožavam nogomet i igram ga.nadam se da je to okthumbupnadam se da sad od moji frendova nisam nikog zaboravila jer da jesam sigurno bi se ljutili pa se nadam da nisam.nisam sigurna neznam eekali nema veze sad moram ić čujem tapkanje nižica svoje sestre a ona može sve da upropasti ćaomahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.