EVO SLIKA MOJIH NAJ GLUMICA:

MARCIA CROSS:











I ŠEĆER NA KRAJU,VESNA TOMINAC MATAČIĆ:(KAROLINA NOVAK IZ ZLJ)

Image Hosted by ImageShack.us


Tu su neki zakon baneri:
Image Hosted by ImageShack.us


by:Fan


NAĐI I ZA SEBE KOJI!!!



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



By: Lucija



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

*****O MENI:*****

Ja sam Natalija......
Imam 14 godina........
Idem u 8.b razred............
Živim blizu Zagreba...............
Nadimak mi je Nata,Nataša(taj nadimak ne volim)Natica...........

I to bi bilo to.............kisskiss

EVO NEKIH ZAKON BLOGEKA!!!!!!!!!!!!!cerekkiss
lena
srčeko
ana
martina
dora
romana
blog o serijama,
filmovima,slavnima.....

marcia
lucija


Friendster

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 26.05.2008.

Ej

EJ..........evo OdLuČiH napisat novi post.....nemrem čekat da se skupi puno komentara......iako bi voljela da u ovom postu bude 50 najMANJE!!!....heh...
ok.........JEEE!!!!!!,dobila sam 5 iz hrvatskog,imala sam najVIŠE bodova u razredu(48/50)...jupi!!!....joj,sutra dobivamo ocjene iz matiše i engleskog.....bang...i tak....danas smo pisali lektiru...u srijedu pišemo glazbeni.....mutavo....e da,dobila sam 3 iz geografije i reko je da će me pitat za 4 ako ostane vremena....ma....tuzan...jeste li gledali top model?.....meni je to tak zakon show
...baš je super i bit će mi žao kad završi!......moj favorit je SaBinA...i pobjedit će!!sretan....ZA kOG vI NAVIJATE?????.................???......eek
Evo,samo da još napišem(da mi post bude dulji)...nešto o eurosongu.....
ma,meni su sve pjesme bile bezvezne, osim naše i grčke........prošla mi je bila bolja.....i molitva je baš zakon.......Koja je vama bila najbolja?????.....:)))
ok...IDeM SAD...................................puSaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
PUNO KOMAJTE.zubosretanheadbangcoolzuboroflkissrolleyes



| CoMeNtIrAj (27) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.