EVO SLIKA MOJIH NAJ GLUMICA:

MARCIA CROSS:











I ŠEĆER NA KRAJU,VESNA TOMINAC MATAČIĆ:(KAROLINA NOVAK IZ ZLJ)

Image Hosted by ImageShack.us


Tu su neki zakon baneri:
Image Hosted by ImageShack.us


by:Fan


NAĐI I ZA SEBE KOJI!!!



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



By: Lucija



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

*****O MENI:*****

Ja sam Natalija......
Imam 14 godina........
Idem u 8.b razred............
Živim blizu Zagreba...............
Nadimak mi je Nata,Nataša(taj nadimak ne volim)Natica...........

I to bi bilo to.............kisskiss

EVO NEKIH ZAKON BLOGEKA!!!!!!!!!!!!!cerekkiss
lena
srčeko
ana
martina
dora
romana
blog o serijama,
filmovima,slavnima.....

marcia
lucija


Friendster

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

četvrtak, 01.11.2007.

EJ

Ewo,pak vam se javljam...A kaj je s komentarima??,prije ih je bilo viiiiiiše!Nemojte me razočarati JER SLIJEDEĆI POST PIŠEM NAKON 100 KOMENTARA..... Evo..promijenila sam dizajnek,i nadam se da vam se sviđa.Samo,neznam gdje su stavljeni komentari pa neznam na kateedizajn.blog.hr ostaviti joj komentar da sam uzela dizajn.MOLIM POMOĆ! Jučer mi je bio rođendan.Posrećilo mi se u školi.Dobila sam dvije 5,GK(slušanje) i HJ(predavanje o knjizi)E da...pisali smo i test iz fizike ali 30.10...ja dobila 5,JEJEJEJEJ!!! Javit ću se najvjerojatnije u ponedjeljak kemiju.Imam osjećaj da ću dobiti 5 ako se javim.Samo nek tak i bude.Heh..Danas su Svi sveti....I eto...neznam kaj da više napišem,osim da sam danas bila sve ukupno oko 3 h na internetu..namcorPa pOoOoozZz AND PUSSSA!!!!!!!kisswave



| CoMeNtIrAj (101) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.