EVO SLIKA MOJIH NAJ GLUMICA:

MARCIA CROSS:











I ŠEĆER NA KRAJU,VESNA TOMINAC MATAČIĆ:(KAROLINA NOVAK IZ ZLJ)

Image Hosted by ImageShack.us


Tu su neki zakon baneri:
Image Hosted by ImageShack.us


by:Fan


NAĐI I ZA SEBE KOJI!!!



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



By: Lucija



Image Hosted by ImageShack.us

by:
Fan



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

*****O MENI:*****

Ja sam Natalija......
Imam 14 godina........
Idem u 8.b razred............
Živim blizu Zagreba...............
Nadimak mi je Nata,Nataša(taj nadimak ne volim)Natica...........

I to bi bilo to.............kisskiss

EVO NEKIH ZAKON BLOGEKA!!!!!!!!!!!!!cerekkiss
lena
srčeko
ana
martina
dora
romana
blog o serijama,
filmovima,slavnima.....

marcia
lucija


Friendster

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Free Music

Free Music



Free Music

četvrtak, 25.10.2007.

EJJJJJJJ

partyHELLO,sigurno se pitate šta sad ja pišem nakon dan post...E pa zato što je nekome rođendan(ne meni,to već znamo). Ja hoću da vi to sami pogodite...!!!... Dakle....ja joj želim od srca sretan rođendan....sve najbolje.....HAPPY BIRTHDAYfinonjamipartynjamipartynjamipartythumbupsretanwinknaughtynaughtynaughtysmijehmahwavemahwavepjevakisskisskisskisskisskiss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Želim da dugo živi.........SVESVESVESVESVESVESVE NAJNAJNAJNAJ BOLJEBOLJEBOLJE!!!!!!!!thumbup


KISSSSSSSkiss



| CoMeNtIrAj (49) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.