< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MI SMO ....




Ja sam Barbara..hm zovu me :barby
rodila sam se u petak 11.02.1994.
Volim:BOGA,obitelj,glazbu.frendice,zezanje,O.c
mrzim:spremanje.....
Sviram gitaru 3godine.
Moj M$n i €ma!ł: barbarafromvkci@hotmail.com
Moj moto: Sve se vraća,sve se plaća ! U svakoj lošoj stvari nađi nešto pozitivno ,ko i ja
i bit će ti super ... !!!!!!! poštuje prijatelje !






ZOVU ME Silvija
MAIL I MSN: slivija@hotmail.com





JA SAM: Ančica
ZOVU ME:Ančy,Čica,Činči,...
ROĐENA SAM:13.7.1993.(inace na petak 13.)
ŽIVIM U:Vinkulji
NE VOLIM:umišljene,sponzoruše,tračbabe,...............
VOLIM:obitelj(izuzevši sestru),neke prijatelje,BOGA,sve vezano uz ljeto,i još puno toga......
TRENIRAM:rukomet(nekada)
SLUŠAM:SVE
MOTO:KO TEBE KRUHOM TI NJEGA KAMENOM!!!!!!!!!!










Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ja bi ove Vans

Image Hosted by ImageShack.us
OVIM SE PONOSIMO !
Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting by FreeImageHosting.net - SAMO ZA BARBARU

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm.... Samo za Silviju ovaj ljepotan .... mljac ..eheh

utorak, 14.10.2008.

ejj srednja here we come

evo novi post tako ja malo mislila o blogovima i osnovnoj ... proslo vise od godinu dana kada je netko ovdje pisao..sta da vam kazem ovo sad pisem da zakljucim blog ...

eto mi upisale srednju : silvija = gimnaziju ,ančy-medicinsku,ja=ekonomist i svaka svoj život.... a nekada se putevi moraju razdvojiti ... mogu sam ozivjeti na lijepim uspomenama od osnovne koje cu drzat zauvijek u srcu..bilo je dobro,,,svi mi sada kukaju eh da mogu sad ponovno,,,ja se nebi vratila,,mada fale mi nekad onako lica koja sam gledala tokom ovih 8 godina ....al bit ce jos puno lica u zivotu i prijatelja...a do tada pozdrav ko zna m ozda za jedno 4-5 godina ponovno napisemo ovdje post :) bilo bi prelijepo too

pusa mojim curkama ancy i silviji = bilo mi je lijepo s vama u osnovnoj

vt

|komentiraj 0| printaj| #|

 

 

 

 

 

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.