The KOSTA'S blog

31.05.2006., srijeda

Novi post

Pa evo kaj da vam kažem..kad čovjek izađe iz stana i na njega nahrupe stotine ljudi,kad uđe u školu i cijela škola ga moli jedno,kad nemre u miru jest i srat jer ima na umu samo ono što ga svi traže a to je NOVI POST onda ga i napiše. Da da znam da ste shvatili da se radi o meni a oni koji niste budu za nekih 5 minuta dok im dođe do mozga ovo što sad čitaju. Novi post,novi post,nemamo kaj čitat deru se ovi,jebote kaj ne posudiš juditu od marka marulića pa ne čitaš ili dubravku možda. Veoma zanimljive turske(to sam zaključio iz načina pisanja-bijah ,viđoh,krmih,blagce i ostale nerazumijevajuće riječi)...Sad si već ekipa počinje misliti kakva ovaj sranja tu brije sam da napiše novi post.Puno razmišljah i stvarno nisam došao do nikakvog poticaja za pisanje ovog posta dok nisam vidio vas moji obožavatelji kojih je enormno puno da bi stali u moj wc doma koji je 3 sa 3 kako me to molite,pa rekoh zašto ne...Evo da uzmem jednu temu kao na primjer,zašto se ljudi opijaju(sad vi kažete,isse opet o tome piše,samo alkohol)..ok nećemo o opijanju..Zašto se ljudi napušavaju(da da da o marihuani mislim),mislim ja se ne napušavam,rijetko kad,zapravo vrlo rijetko,no nije to važno...ajmo neš drugo.Zašto golubovi pomiču glavu naprijed,nazad dok hodaju...hm..ne.Ma nemam blage,ostavite mi vi u komentarima neke teme pa ću pisat o njima...a do tada čitajte ovaj novi post..kad ga pročitajte ponovite postupak sve dok ga naučite napamet,a onda kad ga naučite napamet ...e onda ću napisat novi hehe.pozdraf.KOSTA

<< Arhiva >>