The KOSTA'S blog

24.04.2006., ponedjeljak

Tulum

Pa evo otišli meni starci pa ja reko zašto ne...iako sam obećao da neću pit..cccc..uglavnom bio je tulum bili su neki ljudi koje nisam pozvao i tako.Ne mogu vam previše toga reć jer se ne sječam skoro ničega i vewoma mi je žao zbog toga.Kroz balkon su letjele jabuke,tegle s cvjećem,čaše,pljuvali su mi susjede,cajke su bile navinute a čak i malo stranog.Nije bila glasna mjuza samo se čula na s desetog kata do dole..Murja nije došla što je super,il je došla al se ne sječam(hehe).bilo je bljuvanja.Čak sam čuo u jednom trenutku da Ćabi gol vani radi kolutove i tako...evo vam par sličica jer se ja ne sječam skoro ničega(nisam pio)::::

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>