Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
iskon
google
imageshack
youtube

pjesme i pesme


SUDBINA

Sa kim piješ kafu jutarnju
dal' te gorko na mene podseća
il si naš'o novu draganu
maznu kao sunce s proleća

Ko zna kom se isto udvaraš
ko ti opet gužva košulje
kad za sreću nikom ne valjaš
ko te ljubi da se otruje

Ref. 2x
A ja opet kunem sudbinu
sudbinu, sudbinu
ovaj život gorak je
gorak je, gorak je,
šteta što sam prokleta
prokleta, prokleta
pa još čekam tvoje korake
korake, korake...

S kojom pričaš tu na jastuku
da li je i ona stradala
ja još imam lošu naviku
da se vraćam gde sam padala

IZNAD TESNJA

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x
Iznad Tesnja zora svice
ljubav nasa vijecna bit ce
iznad Tesnja sunce sija
radujem se suncu i ja

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x




Ref. 2x

Kafa gorka i bez šećera
crnja ti je i od čemera
al je slatka kao prevara
kada ti je srce nevera

Ref.

skeleton-ka

18.01.2007., četvrtak

alo leptirice moje

vadila sam krv. na nalazima se vidi da mi nedostaje tih nekih vitamina i nekih masnih tkiva tak da je glupa doktorica rekla mami da me šopa. nisu skužili da sam ana jer se uvjeravaju da mi je krvna slika slabija zato kaj sam u zadnje vrijeme pod temperaturama i zato šta kašljucam. i koza od doktorice mi je rekla da ako mi se krvna slika do ne popravi do idućeg vađenja da će me stavit na promtranje. kuja. moram pit neko željezo i vitamine... am pitaj Boga... puna šaka tableta... jučer su mi uvalili da jedem punjenu papriku. katastrofa. danas stare nema doma tak da niš ne jedem. samu sebe sam stavila u kaznu zbog te punjene paprike. da i glupog pire krumpira. i kaj je najgore ne smijem bljuvat jer onda nemam prokletog kalija pa će me opet šopat. i tu papriku sam morala jest u pola 8 navečer. ajde već bi si oprostila da je bilo prije 6, ali pola 8!!!!

doručak: zeleni čaj bez ičeg
ručak: salata
večera: jabuka i voda (moram nekaj pojest kad dođem iz škole jer će me inače opet slat glupoj doktorici)

kad sam jučer došla iz škole sam imala 47.0 kg. ali glupa punjena paprika i pire krumpir.
kaj se tiče UN dijete. čula sam da baš i nije djelotvorna. navodno se unosi previše kalorija. mislim, ne znam neg sam čula.
moram priznat da mi se hrana počela gadit, osim one zdrave. super vijest.

leptirice moje idem vas komentirat malo, možda navečer napišem post, možda!!!
voli vas vaša
skeleton-ka

- 08:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bok. trenutno sam visoka oko
164cm
i imam 47 kg. KRME




Image Hosted by ImageShack.us