Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
iskon
google
imageshack
youtube

pjesme i pesme


SUDBINA

Sa kim piješ kafu jutarnju
dal' te gorko na mene podseća
il si naš'o novu draganu
maznu kao sunce s proleća

Ko zna kom se isto udvaraš
ko ti opet gužva košulje
kad za sreću nikom ne valjaš
ko te ljubi da se otruje

Ref. 2x
A ja opet kunem sudbinu
sudbinu, sudbinu
ovaj život gorak je
gorak je, gorak je,
šteta što sam prokleta
prokleta, prokleta
pa još čekam tvoje korake
korake, korake...

S kojom pričaš tu na jastuku
da li je i ona stradala
ja još imam lošu naviku
da se vraćam gde sam padala

IZNAD TESNJA

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x
Iznad Tesnja zora svice
ljubav nasa vijecna bit ce
iznad Tesnja sunce sija
radujem se suncu i ja

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x




Ref. 2x

Kafa gorka i bez šećera
crnja ti je i od čemera
al je slatka kao prevara
kada ti je srce nevera

Ref.

skeleton-ka

15.01.2007., ponedjeljak

opet ja

katastrofa živa!!!! prisilila me da ručam. da da, dobro ste pročitali. došla je doma oko podne kao jede joj se nešto konkretno a ne pecivo za gablec. pita ona mene, jesi ručala ja ono jesam, ona kaže ne laži, ja ono molim??? ti to meni??' dođe ona kao, pitat ću ivanku jesi jela (to vam je ženska koja sprema, čisti i kuha kod nas-kućna pomoćnica). ona me uvijek brani ali ovaj put je rekla mislim da nije jela. i tak mene stara prisili da jedem neki gulaš ma pitaj boga, šnitu kruha i kolač. ja sam rekla da ne mogu sve to pojest a ona je rekla da sam kost i koža i da izvolim jest inače me vodi doktoru i šalje me psihiću. a šta sam mogla, morala sam se najest. sad znam da ću bit u kontroli, ali neće ona mene zajebavat više. nema teoretske. od sutra sam na vodi. tako mi je dobro išlo. još sam se vagala prije neg kaj je došla 47.8 wow!!! ali sreća je kratko trajala. zahvaljujući mojoj mamici. i pitam ja poslije ivanku (kućnu pomoćnicu) zakaj mi to radi a ona mi počne s onim glupim spikama joj zlato pa tak si mršava, kaj si to radiš, moraš se zdebljat malo, pogle se, aj priznaj da je kolač odličan. ja ono daj me pusti pa hrana mi je najveći neprijatelj kaj to nisi naučila u zadnjih pol godine. onda je opet neš srala al sam otišla u sobu i mahnito sam počela radit trbušnjake. i tak ja vježbam a ono stara mi uleti :
ona: dođi idemo sjest na krevet
ja:(sjednem) da?
ona: u čeme je problem? zašto ne želiš jesti??
ja: ko? ja?? ma daj molim te. pa jedem ja, samo kaj mi je malo zlo zadnjih par dana pa ono.... (muljam)
ona: ok, ako je tako, dat ću ti tabletu a i malo si vruća.
ja: da da, ok....

i kad je izašla bila se presretna. opet sam je uspjela smuljat. to! kako pada na moje fore. držite mi fige, danas mi se stari vraća s puta, kad me vidi ovakvu biće svega. zato moram obuć neke veste da izgledam deblje.
aj ćao leptirice
voli vas vaša
skeleton-ka

- 12:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bok. trenutno sam visoka oko
164cm
i imam 47 kg. KRME




Image Hosted by ImageShack.us