Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr
iskon
google
imageshack
youtube

pjesme i pesme


SUDBINA

Sa kim piješ kafu jutarnju
dal' te gorko na mene podseća
il si naš'o novu draganu
maznu kao sunce s proleća

Ko zna kom se isto udvaraš
ko ti opet gužva košulje
kad za sreću nikom ne valjaš
ko te ljubi da se otruje

Ref. 2x
A ja opet kunem sudbinu
sudbinu, sudbinu
ovaj život gorak je
gorak je, gorak je,
šteta što sam prokleta
prokleta, prokleta
pa još čekam tvoje korake
korake, korake...

S kojom pričaš tu na jastuku
da li je i ona stradala
ja još imam lošu naviku
da se vraćam gde sam padala

IZNAD TESNJA

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x
Iznad Tesnja zora svice
ljubav nasa vijecna bit ce
iznad Tesnja sunce sija
radujem se suncu i ja

Sto se nizu moji dani
kao biseri, a kao biseri
jer na kraju puta moga
stojis samo ti, a stojis samo ti

Pusti neka srce govori
pusti nek se dusa odmori

REFREN 2x




Ref. 2x

Kafa gorka i bez šećera
crnja ti je i od čemera
al je slatka kao prevara
kada ti je srce nevera

Ref.

skeleton-ka

15.01.2007., ponedjeljak

hy

ovo više neće ovako. ne, ne.... 164cm i 48kg!!! pa ko je tu lud?!?! nema šanse. makar 45 kg, makar ako ne i manje. ovo je prestrašno. bokovi-koma. valjda me starci neće skužit. joj.
danas sam pojela za:
doručak: pola male šalice minimalno masnog mlijeka.
a dalje ću jesti za:
ručak: neka jabuka ili sl.
večera: muljat ću da sam po putu iz škole pojela čips.

zapravo ne unam hoću li ručati. osjećam se tako poletno.... savršeno.
ajme a ela (moja frendica) e blago njoj. 164 i 42kg i nemre se opće zdebljat kolko god jede. zakon, šta ne??
pozdrav svima i napišite šta mislite jeli moja kilaža prevelika na odnosu na visinu!!! please.

pusa
vaša skeleton-ka

- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
bok. trenutno sam visoka oko
164cm
i imam 47 kg. KRME




Image Hosted by ImageShack.us