utorak, 20.09.2005.

Prazno?!

Evo nakon one molitve dolje što sam napisao zato što mi se jednostavno sviha objašnjenje svakog djelića vrijeme je da napišem i post, a nakon toga i jednu pjesmu pošto imam strašnu inspiraciju za poeziju. Šteta radije bih da imam za pjesmu za bend, ali dobro, sve se da uglazbiti.
Ovako, kao što sam napisao i u komentarima posta od jučer, danas nam je na sjednici viječa smanjen uvjet, i tako dragi moji ja imam uvjet, no nisam još zadovoljan i želim doći do barem 8 položenih, dakle još 2 ispita namjeravam položiti. Usmeni iz fizke sam odgodio za 2 tjedna, i sada mi malo bed, jert kada sam bio kod profesorice da odgodim činila se baš dobro raspoložena, tko zna možda bih i prošao.
Nešto sam čudno raspoložen, opet me ubio u pojam post od Butterfly, valjda mi zato i došla inspiracija za pisanje pjesme. a sada upravo slušam Six Pack, volimk njihove tekstove, otkad smo mi odlučili imati tekstove na Hrvatskom pokušavam napraviti nešto u takvome stilu, da pjesme budu sa porukom, da imaju dobre izraze i metafore, evo upravo slušam Viša sila, predivna pjesma, namjeravao sam već prije predložiti bendu da je sviramo : Zašto na trenutak sklopiš ruke kao da očekuješ, da kiša što ti kvasi misli što pre prestane, da li postoji neka sila iznad nas, Bože pomozi zoveš i svataš nitko ne čuje tvoj glas.I kao da si kadar da napustiš nebo, da iz njega iscediš, kriv sam za sve ružno što ti se dogodilo, kada tamo sivi oblak spava ničeg osim beskraja, možda je Darwinova teorija ipak ispravna. I onaj stih : Kiše u glavi sad padaju još jače, a ti kao kroz san, brbljaš molitve tiho najtiše, ionako te nitko ne čuje. Predobro, to mi njihova najdraža pjesma. Miki stvarno ima smisla, to mu ne mogu osporit, ma da sam čuo i svašta, i da pička od čovjeka i sve, ali jebiga ja volim njihovu glazbu, i posebno njihove stihove. Ne znam jeste slušali Čovek Bez Sluha, njegov drugi bend. To je isto nešto predivno, čovjek zna pisati to stoji bez beda.

I Siddhartu isto puno slušam. To je po mome mišljenju najkvalitetniji i najbolji bend sa prostora bivše Yu. Imaju sve, od vokala dobrog, do mjuze, do atmosfere i emergije, predivan mi je to bend. Tko nije slušao neka pronađe negdje, preporučio bih pjesmu Indija, meni najdražu. Obožavam taj bend i evo sada opet slušam to.

A evo da napišem i neku poeziju...

Polako pračen vlastitim koracima
Hodam kroz poznate ulice,
uspomene između betonskih ploča,
kao da među sobom kriju tužno lice.

Čekao sam satima da čujem neki glas,
na kraju dobih samo prazan stih mali,
zvuk tišine u sobi mojoj stalan je gost,
A očajni koraci su već melodije postali

Dođe mi da vrištim ali tko će da me čuje
U ovome svijetu čovjek samo sebe prati,
Ali ja trebam samo jednu lijepu rijeć,
da mi barem malo tmurno vrijeme krati.

Već pomalo izgubljen pogledom lutam,
I onda u kutu sobe ugledah neku sjenu
No to sjena okvira od slike sa ormara,
otkriva samo još jednu bolnu uspomenu.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">