ponedjeljak, 19.09.2005.

Burry Me Deep Inside My Heart

Svira mi Dream Theater, vani je užasno vrijeme, stara mi je srala kada sam je pitao za auto da večeras odem na nekakvu kavu da se opustim i tako. Zato što sutra imam ispit. Ona ne shvača da sam u takvom stanju da će mi se mozak najbolje osječati ako večeras malo iziđem na svjež zrak, pa nakon toga na neko od duhana zagušljivo mjesto, i tamo provedem ugodno vrijeme sa nekom od dragih osoba, ovisi s kim bih se dogovorio. I onda se vratim kući oko 11ak i odmah zadovoljan legnem i probudim se pun želje za prolazom i entuzijazma za ono finish učenje. Tko zna možda se to i promijeni. No ovako sigurno neću napuniti svoje baterije, jer se osječam tako bezvezno da to nije za opisati. A ja najbolje učim kada mi je dobar adrenalin, a on je sada ispod kritične točke.
Što se tiće benda, Zoki iz mog drugog benda, onog što se napokon potpuno raspao nam je preuzeo drugu gitaru, tako da sada imamo puniji zvuk i još jednog papučara više u bendu, dakle 2:2. Što se tiće naših stvari, Fika upravo sprema petu i trebalo bi uskoro biti dovoljno za nastup na Pankerijadi u Klubu Mladih za nekih mjesec dana. Vjerujem da nam dobro ide i da bismo uskoro mogli imati svoju publiku. Naravno u početku večinom prijatelje no svirkama se možemo svidjeti ljudima. Nije lako, ali mislim da smo na dobrom putu. Trebam kupiti Hi-Hat, ako slučajno neki dobrotvor zaluta na ovaj blog neka se javi na mail i dat ću mu broj svog žiro računa.
Vidim da slabo glasujete na naketu, pa ako netko još nije neka da glas, a ja se budem potrudio da pišem malo više i češče, jer evo dolaze dani kada dolazi i inspiracija za pisanje, odnosno ružni dani. A i počinjem raditi web site benda, no ajde bit će vremena i za blog, ako netko uopče još čita ovo...

- 17:32 - Say It If You Mean It (9) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">