četvrtak, 15.09.2005.

Grah je zakon...

Tko ne voli jesti grah? Ima li takvih? Ne može bti... Ljudi moji grah je zakon. Bilo sa slaninom, sa šunkom, sa paprikom, sa rezancima ili još nečim, ovisi tko sa čime pravi, grah je uvijek ZAKON ! ! !
A zašto ja to pišem? Pa evo prića je išla ovako da sam pronašao jedan svoj stari leksikon iz osnovne škole i u njemu pitanje : 1. Koja vam je najodvratnija hrana? Te odgovori ovim redom : Grah o Grašak, Grah, Kupus i Grah, Grah, Kelj, grah, mahuna i grah, pizza ( shock! ) itd. No to ne bi bilo fora da ti ljudi sigurno sada ne vole grah, pa mi je čudno što to čini ta hrana da ju kao klinci večina ne voli, ali onda kasnije postane im jedno od najdražih jela. Možda to što uzrokuje takve radnje u želucu da uzrokuju puštanje plinova u večim količinama od uobičajenog. Ili njegov izgled? Istina izgleda odvratno, i salata od graha mi je odvratna i ne mogu to i probati, ali kada se skuha prava grašina u kotliću, tko može odoljeti?

I pogledajte sada svaka veća okupljanja gdje se djeli neka hrana...Što se djeli? Pa naravno Grah, možda zato što je jeftin, ali i zato što će ljudi jesti. Bemti, i sada sam gladan, i jeo bih bilo što, ne mora biti grah...Grrr, ajd završavam post nemam insprirejšna...

I da, hajde pogodite što sutra imam za ručak? He He...

- 23:57 - Say It If You Mean It (8) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">