nedjelja, 21.08.2005.

Blogovanje Part II

Opet se vračam pisanju...Sada kada napokon mogu reći da je ljeto završilo...Ustvari jedva da ga je i bilo, dakle ovo je najgore ljeto otkad pamtim, a u mojih nepunih 22 godine, sam zapamtio, tj bio svjestan barem 18 ljeta. I eto tako, ne mogu reći da nije bilo dobrih stvari, do sada najbolji DOF, zatim dobar UFO, svirke sa bendom i sl. no manje sadržaja nego prijašnjih godina, a niti nisam išao na more. No eto, barem sam kvalitetno pronašao godinu u kojoj ne idem na more, jer sumnjam da bi s obzirom na vrijeme bilo nešto bolje nego ovdje. Upoznao sam super ljudi, dakle to je pozitivna stvar, isto kao i to da sam razmislio i doneo odluke o nekim stvarima i počeo bistrije razmišljati oko tih stvari. No u svemu ostalom LJETO SUCKS i to naveliko.

No što je još jedna pozitvna stvar? Pa eto, mogu se vratiti blog svakodnevici što ću i učiniti, te se nadam još boljem druženju. Vjerujem da je ovo dovoljno za početak, a sada se bacam na čitanje blogova. Za novi početak pisanja ( a ne samo stavljanja slika ili "mudrih izreka " kao nekoliko prethodnih postova ) ćivili vi meni i nadam se da se čitamo...

- 21:30 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">