ponedjeljak, 25.07.2005.

Još malo Thrasha

Nakon što sam pisao o Walkeru idemo malo o još jednom Trash škartu koji ne zaslužuje da ga se gleda. A ja ga ne propuštam. Pa vi lijepo meni recite ima li još koji freak koji prati The Tribe iliti Pleme. Ja ga naime pratim od prve sezone i mogu reći da mi je totalno good i gledljiva serija, iako kada se pogleda sa druge strane ne može biti veći škart.

No ja svejedno gledam i zaljubljen sam u Amber, trebam samo naći tu glumicu i ženit ću je. I najdraži mi je lik naravno ona. Pa eto pišite što mislite a ja se nadam da nisam jedini fanatik koji to ima živaca gledati a kamoli da mu bude serija koju ne propušta.

Ma kako da ne gledam, kada se i ja zalažem za Moć i Kaos i život uz Zoota. Zoot je zakon, pogledajte samo na slici to dražesno lice, ja bih bio njegov religijski fanatik i pratio ga korz sve volje i nevolje, pa kada bi ga ubili ga prozvao Bogom.

Ustvari pa što se ja tu šprdam ja gledam tu seriju, i jedva čekam i sutrašnju epizodu...Hehe, a eto, kada nema Plemena uvijek se pojavi nešto kao Oz ili slično pa imam što gledati, iako ne provodim baš nešto vremena inaće uz TV...

I na kraju, ne bojte se, neću za koji dan pisati o Seaquestu...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">