ponedjeljak, 28.03.2005.

You Know What They Do To Guys

Obečao sam da ću ovo napisati : Isollea je najbolja osoba na svijetu i jako je skromna. Pošto sam to napisao obečala mi je seks u tri termina po mome izboru i topli obrok ujutro. Evo, vi ste svjedoci, dakle prvim dolaskom u Zagreb idem se isprazniti u studentski dom :))))))))
np Glasseater - Break Away - ovi latino momci dobro zvuće...
Sada kada sam obavio obečano mogu se vratiti nazad u post. Kažu mi ljudi čije sam oglase stavio da su zadovoljni odazivom, dakle tu sam ostvario ono što sam htio i namjeravao, a to je da pomognem tim dobrim ljudima. Jedino se Moniki javio jedino Passenger a ona voli dečke kojima su počele rasti dlačice pa on ne može. Inaće je sve ok, jedino ne znam koja se javila Iliji, ali sumnjam na Tamaru. Namjerno nije ostavila komentar da se misli da nije bila, a poznavajuči koliko je nezasitna i koliko voli khm nema se što drugo pretpostaviti. Jasni se naravno javio Medo i već su u brlogu gdje prepuštamo vašoj mašti da pretpostaviti što rade. Erzulie, nemoj misliti da igraju Scrabble, nije to... :)))

Evo sada jedan tekst iz današnjeg Dejli Telegrafa, a govori o kome drugome nego o meni :

During lutajuči on Bespuća of Croatian Internet we smo naletiti on one blog, that is writen by a guy named Evil P, what meens something verry pervert and too pervert for naši čitatelji. We have find out that taj guy is verry sensitive momak and that he is a magnet for žene. We must preporučiti visit on that site in što večem number, and we hope that you will enjoy the stuff on web stranica.

Tako da eto, postao sam medijska ličnost i time sam vrlo zadovoljan. A evo, mogao bih i napisati jedan vic, danas sam ga se sjetio, a dobar je, predobar štoviše, nadam se da će ga svi razumjeti, pa čak i oni umjetno i prirodno plavi. Mislim na policajce naravno...
Dobili zeko, vuk, i medo poziv za vojsku, ali nikome od njih se ne ide u vojsku pa odluce
zatraziti savjet od lije.
Dodje prvi zeko i kaze:- Lijo meni se ne ide u vojsku pomozi mi molim te.
Kaze njemu lija:- Zeko zeko ti imas najljepse usi odrezi ih i neces ici u vojsku.
I zeko to ucini ode na panj odreze usi, dodje pred komisiju i oni mu kazu:
- Zeko nemozes u vojsku nemas usi. Zeko sav sretan otrci u sumu.
Dodje red na vuka pa i on isto tako ode kod lije i ona mu kaze:
- Vuce ti imas najljepsi rep otkini ga i neces u vojsku. Vuk tako napravi i ne ode u vojsku.
Sad dodje red na medu i pita medo liju:- Sto cu ja raditi reci mi?
Misli misli lija i sjeti se:- Medo ti imas najveci kurac, otkini ga i neces u vojsku.
Ode medo na panj uzme sjekiru i otkine kurac.
Dodje on pred komisiju i kazu mu:- Medo ti nemozes u vojsku IMAS RAVNA STOPALA.

np Glasseater - At Your Own Risk - Ovi latino momci jako dobro zvuće...
Sutra nam se već nastavlja fucks, no ja srečom nemam ništa. To je jako lijepa spoznaja, tako da mogu cijelo popodne svirati. Fika ima dobrih stvari, pa bi se to dalo uglazbiti. Fika me iznenadio, on tu gitaru već svira dosta dobro. Možda nije pametno to pisati ovdje na blog da se ne umisli, ali nadam se da neće. I ima dobru gitaru, štoviše predobro izgleda, a i dobro zvući. E da, ovo u naslovu je jedna predobra pjesma od My Chemical Romance. Tko ih nije slušao ima preporuku od mene, pa ako mu se sluša neka to učini, neće požaliti.
np Glasseater - From Cradle To Grave - Ovi latino momci predobro zvuće
I da, htjedoh vas za kraj pitati što vi mislite o ideji da se na ovaj blog uvede mala škola zlostavljanja, jedino još ne znam tko bi to pisao. Ja još nisam dovoljno iskusan i samouk sam tako da ne mogu, ali eto, nudim web prostor svakome tko to želi, i kome nema lijepše stvari od toga da nekoga zlostavi, odnosno da ga se prepusti nemilosrdnoj rotaciji. To je sve...
ZLOSTAVLJALI BI STE LJUDE OKO SEBE A NE ZNATE KAKO ?
MI VAM NUDIMO RJEŠENJE...
POSJETITE WEB STRANICU http://kosiljic.blog.hr I IZ PRVE RUKE NAUČITE KAKO SE TO RADI I POSTANITE GLAVNI MANIJAK U KVARTU.
SLAVA I UŽITAK PREKO JEDNE STVARI, A KAKO DA JU ČINITE ŠTO BOLJE MOGU VAM POMOĆI JEDINO NAŠI EKSPERTI.
DAKLE, TIPKOVNICA I MIŠ U RUKE I POSJETITE OVU BIBLIJU ZLOSTAVLJANJA...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">