petak, 25.03.2005.

Nema naslova

Pozdrav svima...Evo opet ja nekako preumoran za pisanje, a i jučerašnje-današnja posjeta mi bila mizerna pa tako da bih preporučio onima koji nisu da pročitaju jučerašnji post je mislim da je jedan od boljih koje sam napisao u zadnje vrijeme, možda jedan od boljih uopće na mom blogu.

Skontao sam da imam više posjeta kada ostavim komentar na više blogova. A vidite, jučer sam htio ostaviti komentar svima sa liste kome sam imao nešto reći na post, no skroz nešto zajebava sa komentiranjem, pa vrlo često ne mogu uopće komentirati neke blogove.

Evo za kraj pozdrav. Stvarno ne mogu pisati, samo želim da što prije dođe slijedeći dan jer ovaj današnji mi nije baš neki dan za pamčenje. Nije važno što se sve dešavalo, no počeo je baš fino, ali ono glavno što se trebalo dogoditi se ponovno prolongiralo.

Sutra ne idem na koncert. Ipak sam odlućio ići na bdijenje. Osječam neku potrebu pa tako da ću to i učiniti. A biti će još sličnih koncerata. Posebno idući petak kada su Pasi u Bilju.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">