utorak, 22.03.2005.

Idemo malo po siteovima

Evo nekih mojih top 20 reći ću, a dalje kako se kome svidi neka posjeti predloženu stranicu...

1.Glazbeni Forum - Nisam tamo dugo aktivan, ali već mi je postao broj 1 zbog dosta stvari koje se tamo mogu pronaći. Ima jako puno iskusnih glazbenika ali i onih mlađih i to iz svih područja glazbe i nema nikakvih svađa o tome što tko sluša. Svaka glazba i svaki instrument ima svoje podforume sa svojim moderatorima. Ima i dosta ne glazbenih tema i stvarno jako puno dobrih ljudi. Jako puno se može naučiti i od iskusnih i mlađih glazbenika, a i komentirati neke izvođače. To je postalo moja internet Meka...

2.Blog - Bilo bi glupo pričati da nisam postao ovisan o blogu. Pišem gotovo svaki dan, budem malo tužan kada nemam komentara i tako...A i pronašao sam jako puno predobrih ljudi, no to je dovoljno samo za drugo mjesto, makar mislim da bi možda čak donedavno bio prvo mjesto.

3.Leg-Os - Alternativni portal grada Osijeka, a i sam radim na njemu. Dobar forum, obavijesti o svakom događaju u gradu i gotovo svaki vikend glaerija slika sa najboljih mjesta vani. Predobro osmišljeno, a i obečajem da ćemo u budučnosti biti sve bolji, i da ćemo postati možda najjača i najposječenija stranica koje se odnosi na Osijek.

4.Utočište Forum - Za sada samo forum pošto smo ja i drugi webmaster lijena stoka, no vjerujem da će u budućnosti biti nešto. A na forumu nema ništa drugo nego najspaljenija ekipa na netu. Ponovno svima preporučam da posjete, registriraju se i postanu Utočani. Mislim da neće poželiti jer ekipa je stvarno zakon nad zakonima.

5.Finte - Još jedan underground portal, no ovaj se odnosi na cijelu hrvatsku i večinom na punk scenu, i stariji je od Leg-os. Sve je super oko toga jedino mi smeta jedna stvar, a to je ta što ljudi na fintama previše sve pretvaraju u zajebanciju, tako da nije baš lako ni na forumu doći do pravih informacija.

6.Backpack - Najbolji hrvatski web zine. Odlične recenzije, intervjui, i to sve na vrijeme. Ako još niste posjetili obavezno posjetite. Mislim da ćete se prilično zadržati jer ljudi stvarno dobro pišu.

7.Index - Ako me zanima što ima novo u zemlji i svijetu postoji samo jedno mjesto koje posjetim a to je Index. Istina, ponekada pretjeraju sa nekim stvarima iz show biza koje nikoga ne zanimaju no ok su. A tu je i predobra Lalićeva pušiona, po mome mišljenju najbolja kolumna na netu.

8.Kohorta - Meka svih ljudi koji vole nogometni klub Osijek i zanimaju se za stvari koje se događaju oko njega, kao i oko njegovih navijača. Odličan dizajn i fotografije prije svega, a i tu je nagradna kladionica, kao i još neke interesantne stvari.

9.Rise Against - Predobar bend sa predobrom stranicom. Od svih bendova koje slušam oni imaju meni najbolji, najtočniju i najlijepšu web stranicu. Stvarno ne vidim nikakve nedostatke i svatko kome se sviđa bend, a želi znati nešto više o njemu, trebao bi posjetiti ovu stranicu.

10.Muzika - Još jedan glazbeni web portal, no ovaj se odnosi na svu glazbu. No možete pronaći uistinu sve, od svih vrsta glazbe do svih događanja. Za koplje jači od vip musica koji nekako više preferira na Pop glazbu, a i stranica se puno brže otvara, što se jako primjeti ako ste na dial-upu.

11.NighSt forum - Jedan forum sa jako dragim ljudima koji je nastao od jednog starog foruma gdje sam se potpuno slučajno našao. Ovaj forum je inaće pod stranicom Splitskog portala koji je isto odličan i da sam iz Splita sigurno bi mi bio u prvih 5 siteova...

12.IMDB - Iliti internet movie database. Ogromna baza informacija o filmovima, glumcima, redateljima i svime ostalim što ima veze sa sedmom umjetnošću. I također jedna od stranica gdje često navračam, posebno ako trebam izabrati neki film. Možete pregledati i filmografije nekih osoba, kao i nešto iz njihovih biografija, isto kao i što možete saznati koji se filmovi tek rade ili tek stižu u svjetska kina. Još jedna Meka, ovaj puta za ljubitelje filma.

13.Mx Tabs - Bavite se glazbom? Trebate tabove za bass, gitaru ili bubnjeve? Onda posjetite stranicu sa največom bazom tabova na internetu, i što je vrlo važno tabovi su u večini slučajeva točni i pravilna. Ja još uvijek nisam skinuo sve što želiš, a skinuo sam tabove za nekih 400tinjak pjesama...Onda vam je sve jasno o količini...

14.Photobucket - Najbolji site gdje možeš uploadati slike. Nema ograničenog Bandwidtha, svaka slika ima svoj link sa svojim imenom i imenom korisnika, a možeš praviti i vlastite albume. Dakle svi koji koriste imageshack i sl. imaju moju toplu preporuku da se prebace na bolji i funkcionalniji Photobucket.

15.From Autumn To Ashes - Još jedan odličan bend sa također odličnom stranicom. Onima koji nisu čuli bend, a i onima koji su čuli a zanima ih neka informacija o njima ili to kako to izgleda predobro napravljena flash stranica trebaju posjetiti ovaj site ovog genijalnog noise emo benda...

16.BH Legend - Tražite stare igrice. Ako vam netko može pomoći onda je to BH Legend sa svojom uistinu velikom bazom igara još iz doba Amige do nekih malo modernijih i sve to naravno besplatno. Posjetite i pogledajte čega ima te se sjetite starih vremena kada vam je Super Mario bio Svetinja i najbolja igrica na svijetu. Te se naravno barem nakratko i vratite u to vrijeme.

17.Drumshop - Mjesto gdje idem kada želim isplaziti jezik i sliniti na bubnjeve. Nema šta nema, sve što ima veze sa bubnjevima i bubnjarstvom, i to uz sve još i uz cjenu u britanskim funtama jer se radi o Britanskom lancu trgovina. Ja ne znam što bih ja da sam vlasnik toga. ja bih mora prestati svirati jer ne bih mogao odlučiti na ćemu da sviram :)

18.Hattrick - Online nogometna managerska igrica u real timeu. U početku mi nije bilo interesatno ni izgleda da sam se navukao, iako mi je momčad još uvijek loša. Radi se o igrici koja je odlično raširena po cijelome svijetu i predobro osmišljena, te stvarno imate osječaj da ste manager nekoga tima u svijetu, odnosno u mome slučaju u petoj hrvatskoj ligi.

19.Sexy Desktop - Stranica sa wallpaperima sa najlijepšim svjetskim ženama, autima i nešto muškaraca ne znam ćemo to :). Za one koji se nadaju golih slika toga nema budući da je riječ o stranici gdje se nalaze wallpaperima sa poznatim svjetskim osobama, no i te slike su vrlo atraktivne i zanimljive, te štoviše i lijepe.

20.Google - Kako bi išta moglo proći bez google, pretraživača bez kojeg mi ne bi znali za jako puno stvari koje znamo i koje nam je najčešže pri ruci kada nešto hitno trebamo.


Uh, stvarno sam se raspisao, sada se samo nadam da će si ljudi znati pronači svako nešto za sebe...Eto, to bi bilo mojih top 20 internet stranica, možda je bilo mjesta i za još koju no ja sam ovako zadovoljan, mislim da sam ovdje okupio sve potrebno, i time sam zadovoljan. a vi uživajte, a ja ću biti sretan ako svako pronađe nešto za sebe...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">