četvrtak, 17.03.2005.

Under The Red Hot Moon...



Lagano je gotovo prošao St Patricks Day, a ja se nisam nalio. Jednostavno nakon treninga mi se nije nigdje išlo i tako je to i završilo. A u pubu bio Guiness 3 kn, ali je to sigurno krcato i teško se može doći do šanka, možda čak i nemoguće. Biti će sutra lijepo gledati slike sa parade kroz Irske gradove. Inaće mi je od prošlih godina najlijepša ona u Corku, pa tako da se nadam da je i ove. Ali iako se nisam napio vi ste zaslužili da vam svima poželim Sretan Dan Svetog Patricka, da pijete umjereno ali dovoljno da budete veseli sretni i pozitivnog duha, baš kao naši dragi Irci.

A sada jedna vijest koja mi se ne sviđa, tj koja me je dosta rastužila. Ska-P su na svojoj službenoj web stranici postaviti ovo

2005-03-15

During 10 years , fueled with energy , passion and hard work , SKA P has been delivering its music and message all over the world . Now we have taken the decision to put our career into brackets for an indefinite length . Before this , we have decided to do a farewell tour we would like to share with all the people that have supported us during all these years ( the audience , our technical crew , promoters , medias , etc ....) . We know this is going to be a sad news for our fans and we present them our sincere apologizes . Due to this interruption in our career , we will not record a new album in the next future . Many thanks to all of you for your unwavering support .


Dakle prema ovome što ovdje piše može se nažalost zaključiti da Ska-P završavaju svoju karijeru odnosno prestaju svirati. Jebemti onaj moj san od prekjučer, kao da je ustvari to bila neka zla kob. I eto, ako se slučajno jednom ne vrate meni se neće ispuniti velika želja da ih pogledam uživo. Tj oni su bend koji najviše želim pogledati uživo. Idem si eto sada u njihovo ime pustiti nešto od njih, a mogao bih i Sublime, pošto je to isto bend koji bih jako volio pogledati, ali to mi se sigurno neće ostvariti pošto je Riley umro.

Nemam danas baš puno za pisati, eto toliko sam htio, a sutra valjda bude neki post u mome "umjetničkom stilu". a nisam ni neku pjesmu dugo objavio. Hm, pa eto, to bih možda mogao nešto već večeras ako mi se ne bude spavalo, a budem zadovoljan napisanim. Pa eto, budite mi dobri, kao što i jeste.

E da, ovo što vidite na slici ću si dati staviti na majicu, mislim da budem imao baš ludu majicu. A sutra si u Stress idem kupiti neku, nadam se da još uvijek imaju dobar izbor, nisam već dugo bio.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">