ponedjeljak, 10.01.2005.

Pogledajte u nebo, možda pronađete nešto...

Stigli računi. Evo, vrijeme je da i ja o tome pišem. Jer ovaj Prosinac je bio buran, i to prilično. Da rezimiramo, 280kn mobitel i 220 kn net, i još preko Carneta...Eto ti stara kada nisi dala DSl, imali bi 140kn, a ja bih imao pun k mjuze i spotova. I eto, da ne bude frke ja otišao u sobu, izvadio 100 Eura iz mog skrovišta za pare i dao za mir u kući. Unatoč svim mojim nadanjima da neće, stara je to ipak prihvatila, tako da sam ja sada bez ušteđevine. Ma jebote, izgleda da mi je suđeno da nemam svoje bubnjeve i to je to. Nažalost, ispada da je tako...No nedam se ja...a tako je malo falilo da zadržim i te novce, te kada sjedne lova od demonstrature da imam bubanj. Jebote, zašto pare nisam dao starom, on bi sigurno rekao : "Hvala Sine" i vratio mi novce, a stara nije čak ni hvala rekla, samo ih spremila. No ja sam navikao griješiti pa eto opet...:(
Sutra će mi biti zajeban dan. Tebam imati svoje ljude na izborima a za sada imam samo za od pola 8 ujutro do pola 12, iliti čak pola 2, ali onda do pola 8 navečer ne znam što ću. Morat ću moliti ljude koje poznam, koji budu prolazili pored biračkog mjesta da sjede tamo 2 sata. Ma sredit će se to, samo da ja dobijem te izbore, što reći više. I moram malo igrati Magic, nisam dugo. I moram učiti, nisam predugo.
Sutra će se znati da li je prošao onaj več spominjani Adamov projekt. Dakle, ako sutra budem pisao o tome znači da je prošlo, a ako ne budem, onda zaboravite da sam išta spominjao.
O predsjedničkom sučeljavanju neču pisati zato što sam bio prenervozan da bih to gledao, pa sam snimio i gledat ću prekosutra ili sutra ako nađem vremena, u miru. Nego sam po n-ti put gledao Bad Boys, naravno zato što glumi Tea Leoni, moje savršenstvo ženske pojave. Bilo gdje da se pojavi nešto pršti iz nje, no to nije seksepil ili neka jebozovnost, nego jednostavno nešto da ju želiš imati kraj sebe, da želiš da te ta osoba voli. Fuck, sada zvučim malo bolesno, no u slučaju nje nije da pomislim kao večina mog roda, te kao u mnogim slučajevima i ja : " Joj, što bih je pukao" ili nešto na tu foru samo blaže, nego baš takav neki osječaj. David Duchovny, jebeni sretniće!
Nekako sam off the mood, no vadim se. Nije da sam bediran ili slično, nego sam jebeno neraspoložen za sve, a stalno sam negdje u muvingu, imam dosta posla i slično. No nakon ovih nekoliko zajebanih dana mislim da ću se zaželjeti mira i slobode, da lijepo sjednem u fotelju ili se čak izvalim na trosjed i uživam nekih 10 sekundi prije nego mi stara počne srati za učenje, pa se pokupim i svoju sobu i istu tu radnju izvedem na svome krevetu.
Vidim da se osobe ženskoga spola nisu baš javile na moju ponudu, te se čini da ću morati napraviti malo jaču propagandu. Cijenu neću sniziti, to možete zaboraviti. Da, ja sam umišljen i mislim da vrijedim svaku lipicu koju bi ste dale. :)))))...Zato nemojte štediti, evo smislio sam i slogan : "možda je skup, možda izvana loš, ali vjeruj mala, poslije češ htjeti još"...Nadam se da sada pali, te se nadam da budem ostvario zamišljeno, a to je pronači družicu i zaraditi, te da mogu potrošiti na tu družicu. Kao što je rekao jedan moj dobar prijatelj : 90% svog novca potrošio sam na žene i alkohol, ostalo sam spiskao.
Rado bih vam ovdje kopipejstao moju statistiku no neću. Stid me je, još da me i vi svi koji još vjerujete da ipak mogu napisati nešto interesantno prestanete čitati kada vidite koji sam pušioničar...Btw pitanje : Jesam li ja paranoičan ? :))))))))))))

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">