nedjelja, 09.01.2005.

Don't waste your touch, You won't feel anything...

np Shandon - cijeli album SixtyNine, pa eto da ne pišem za svaku pjesmu posebno...
Dragi moj auditoriju, ja stigao kući za komp i nemam totalno nikakve ideje što da pišem pa možete pretpostaviti da ovo bude kao i uvijek, ništa pametno. No pošto me to obilježava iliti žigosuje, zašto mijenjati stil...
Dakle, sutra se vračamo lagano na mjesto zločina iliti Fucks, a prekosutra su Studentski izbori. O njima ću ponovno pisati sutra, danas ne budem. A sutra je i sučeljavanje Stipe i Jace...Bit će interesantno, to moram gledati. Sviđaju mi se kako pucaju odjebe jedno drugom, a oboje su gluplji nego izgledaju. A sada vama dajem slobodnu procjenu da ocjenite kako to izgledaju pa da shvatite na kojoj su oboje intelektualno-inteligencijskoj razini...Sutra to budem nešto i skomentarisao...
Jučer nisam bio u HIRu...Kao što sam rekao : Slab sam ja igrač za subotnje gužve...A istina, da sam otišao, otišao bih zbog dvije osobe koje su mi poslale poruku i koje su me se sjetile.Osobe o kojima govorim će se prepoznati. I neka znaju da i ja njih jako volim. No pošto sam več dogovorio s mojima iz Retfale, ostao sam u kvartu. I ponovno bilo predobro. Prilično smo se demolirali, te imam i neke snimke razgovora od sinoć, te preporučujem svakome tko bude imao priliku da to posluša...imat će šansu, samo da ja nabavim kabel za moj c65, prebacim to na komp i stavit ću na net. Oponašanje SOS telefona, i petominutno objašnjenje kako je jedan naš prijatelj kao mal pao sa drveta i postao gljiva se ne propušta. A i slike neke su ludilo. No sve to vi budete vidli, samo da mi je kabela...I eto tako, ja sam zadovoljan, to je moje društvo stvarno zakon, imaju samo 2 mane...1. Ne vole izlaziti u grad 2. U društvu je jedina ženska osoba Anita, koja je Davorova cura...Tako da sam s njima večinom u ovakvim slučajevima kada ne osječam potrebu za blizinom djevojaka, i zato se malo osječam pizda prema njima, no preko tjedna s njima inače skroz idem na kavu, tako da...Pričao bih dogodovštine i anegdote od sinoć no ipak ih je malo previše, i nisam baš toliko stilski obdaren da to fino sročim u jedan post.lol
Istina, ne da mi se više baš izlaziti. Svuda gdje volim iziči je tolika gužva da je najbolje biti ispred lokala, a nova mjesta i u potpunosti otkrivanje nečeg novog me ne privlači...Dakle, zaključak je da uistinu trebam djevojku i to neku koja treba ono isto što i ja. Nježnost i toplinu oko srca, samo to tražim, no nažalost osoba od koje sam se nadao mi to nije mogla pružiti. No nemojte misliti da sam joj to zamjerio, naprotiv. Još uvijek mi je jednako toliko draga i stalo mi je do nje, no eto, kandidatkinje za moju buduču se mogu javiti...Neka zainteresirane ostave ovdje komentar sa svojim e mailom, pa ću joj ja poslati moj broj tekučeg računa, gdje će morati uplatiti 250kn koliko iznosi početna prijava. Sve nakon toga će im biti javljeno na vrijeme :)))))...
Toliko za ovaj post. Eto, naveo sam neke zanimljivosti, opisao otprilike protekli vikend, te otvorio natječaj za moju buduću...Pa vi recite da u jedan ovako mali post ne stane sve ovo...
btw ovo je važno...upravo mi je stigla sa nepoznatog broja SMS poruka :

Tonight put a light near a window in memory of all the people dead in Asia. Don't Stop this message, it comes from Italy...send it to your friends...

ja sam poslao nekoliko osoba, a ako se netko želi priključiti akciji neka prepiše poruku i pošelje nekome ili jednostavno stavi svjetlo blizu prozora, kao što ću ja učiniti...

- 23:54 - Say It If You Mean It (4) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">