subota, 08.01.2005.

When We Were Young Future Was So Bright...

DATE RAPE ! ! !

np Collision Course - Failing In LoveEvo, kao što ste mogli vidjeti zadnjih dana, vaš blogerski kolega 3vil P iliti po novom Happy Evil Eunuh je malo pukao na svoju stranu...Što je razlog tome, možete i sami pretpostaviti, no eto, kao što ste vidjeli vadio sam se na neku drugu stranu, tako da to možemo ostaviti sastrane gdje mu je i mjesto, i evo imate onog istog mene od prije mjesec dana. Imao sam taj period u kojem sam živio neki drugi film, no evo vratio sam se. Nije mi se poklopilo sve kao što sam htio, no ne mogu reći niti da mi je zbog ičega žao, baš naprotiv. I sada sam se opet vratio u istu liniju i nastavljamo isto.
Današnji izlazak će biti nešto prosječno, no takav je bio i sinočnji, a ne sječam se kada sam toliko umirao od smijeha kao sinoć, naprosto sam plakao i počeo se gušiti od smijeha. Ne vrijedi vam pričati situaciju pošto ne poznajete osobu koja je imala glavnu riječ, no da je bilo predobro - bilo je. I ista ekipica će biti i večeras, dakle ostajem u mome kvartu Retfali, uz ekipu i frulicu-dvije, a već sada dok pišem ovaj post kraj mene mi ljimenkic piva pa kad je bal...
np Offspring - Gone Away
Ne znam je li to samo meni neki bug na kompu, ili je Vedran obrisao svoj blog. Tj ne obrisao njega nego sve postove...Ako je, ne znam što da mu kažem, valjda je imao svoje razloge, a ako nije ispričavam se što vas uopće zamaram time...
Upravo sam prolio malo piva po tastaturi...a jesam jadan, zbog sličnih mi je na novoj i krepala stara tastatura.
Sutra nemam pojma šta ću, ali imam neki predosječaj da će mi uletiti stolni tenis i time sam zadovoljan, iako kod bratića koji ima vlastiti stol i pobjedim ga svaku sedmu-osmu, no možda se nešto promjeni, u svakom slučaju jači sam nego kada smo zadnji puta igrali.
Imam valjda i utakmicu u onoj ligi u Mađarskom centru, no još mi ništa nije javljeno, tako da...
np Sublime - Date Rape
Nemojte krivo shvatiti ovu pjesmu, nemam baš želju neku silovati na spoju. Naime, niti ne ide mi se na neki spoj, barem ne danas, danas se idem demolirati i zabaviti s prijateljima, bez ženskih osoba (osim jedne, cure od jednog od nas-nerazdvojni su), i nadam se predobrom provodu.
Eto toliko, sve vas volim, i nadam se i vi mene. I mislim da ću sada imati više volje i vremena za ostaljanje komentara i čitanje drugih blogova. Ispričavam se od srca svima kojima sam nedostajao na njihovom blogu, ako takva vrsta postoji. A i Follow me će opet proraditi starim stilom...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">