četvrtak, 06.01.2005.

Ovaj naslov vam unosi nemir u vaš unutarnji mir

Današnje gradivo zaslužuje da se započne sa jednim osnovno-elementarnim pojmom cijeloga posta, a to je naslov. Ja sada kada ovo pišem još niti nemam naslov, no u skorašnje vrijeme, tj sigurno prije objavljivanja ovog posta on će pronači svoje mjestu u za to određenom prostoru za upis. I to tamo gdje piše Naslov dvotočka. I sigurno će opet biti neka umotvorina razumljiva samo meni, i ja ču opet ispasti pizda jer ne mislim na moj čitateljski auditorij.
No kada smo već ovdje, eto malo ču se vratiti na dnevnički stil bloga i reči što sam danas radio i to se u nekoliko riječi. Biojelijepdan pasambiomalona basketuinakontogainanogoš, izmeđutogasamnazvaodanchy, ostalonije vrijednspomena. I eto, vidite kako se cijeli dan može opisati samo u nekoliko riječi, a posebno je dobro ako vam na tipkovnici ne radi dugme za razmak, onda se još više smanji i dobijemo prilično fino koncipiran opis proteklog dana.
Btw Sretna vam sv Tri Kralja. Zašto su kraljevi nemam pojma. Neki su pričali da su to bili mudraci, ali nisam potpuno siguran ni u to. A i teško u to vrijeme bilo biti mudrac. Volio bih vidjeti te mudrace sa mojom skriptom iz fizike ili OETa. Lako bilo biti murac kada si trebao samo na svoj način objašnjavati neke pojave, i donositi zaključke iz toga, i za to si morao imati muda, da ne bi nekom riječju nekome stao na žulj. Dakle u to vrijeme je Mudrac bio onaj tko je bio hrabar. Dakle i John Rambo i Boško Buha su bili na neki način Mudraci. Danas takav ne bi bio mudrac, barem ja tako mislim. No oni su darovali bejbi đizusa pa oprošteno im je. I malo čudna su im ta imena Gašpar, Baltazar i Melkior. Kao da si ušao na klijet u neku Zagorsku zabit gdje ljudi misle da imaju smisla za humor pa se iskaljuju na vlastitoj djeci.
Sutra je i pravoslavni Božić. I onaj njihov usklik "Rista se rodi". Ma osobno mislim da Isus stvarno je otac naše vjere, ali da ga oni zovu Rista baš i nije neki stil. Ipak čovjek zaslužuje poštovanje, i najbolje ga zovu kod nas. No ne znam zašto kod njih 13 dana poslije. Kontam da u Rusiju i sada vijesti stižu sa zakašnjenjem, ali mislim ono, kada se već zna, mogli su to ispraviti.Btw jel znate kako u Papui Novoj Gvineji zovu čudnovate kljunaše? - dođi!
Htjedoh još objaviti da su u utorak ponovljeni naši studenstki izbori na kojima se nadam doči do pobjede i mjesta u studenskom zboru. Posebno će mi to poslužiti ako Adamu prođe projekt i dobije organizaciju nečega u čemu bih i ja sudjelovao, no otom-potom. samo htjedoh reći da se nadam da ovoga puta neče biti neregularno i da ču odnijeti pobjedu. Eto, toliko.
I na kraju još nešto iz moga rječnika. Jučer sam mojoj dragoj Ančici obečao da će biti riječ o riječi LJUBAV, no za to nemam inspiraciju, nekako izbjegavam tu riječ zadnjih dana, tako da danas ne budem ništa. Nemam volje razmišljati, ako to več ne dolazi samo od sebe.

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">