srijeda, 05.01.2005.

Osječam se kao impotentan čovjek na orgiji

Dobra vam evening dragi moj auditoriju. Pozorno pogledajte ulijevo od sebe, pa onda naglo udesno, te nakon toga u plafon. U večini slučajeva shvatit će te da nemate ništa pametno ni zanimljivo za vidjeti, te će vam to biti dovoljan razlog da, kada ste već otvorili ovaj blog, da nešto i pročitate, jer valjda ja zbog nečega ili nekoga pišem. Osim ako nije istina ono što sam mislio da me pukao neki flash gdje mi dolazi čelavi čića sa maramom na ramenu i papigom oko glave te mi pozorno i počujno veli : " Piši blog i ostvarit če ti se?"...E sada sam ja malo vidovit i siguran sam da ste vi pomislili što će mi se ostvariti. A ja ču vam pristojno zabiti katanu u čelo : "Koji qrac zabadaš nos tamo gdje mu nije mjesto". Nisam totalno ni ja siguran što će se ostvariti, stvari mi se rijetko kada ostvaruju, pa je dobro da mi se barem nešto ostvari, i zato molim za diskreciju i dozvoljavanje privatnosti. Ljudi smo, barem neki od nas, ostali sebe nazivaju čovječanstvom ili efektom velikog praska. Pa u svakom slučaju kada je nastajao bilo tko od nas bilo je "praska", i to kakvog, možete samo zamisliti. Zamagljena stakla, škripanje, znojna tijela, uvoz-izvoz, pucanje gume, usklici : "Bože", "Gotova sam" i još na kraju pri svršetku i jebanje matere. Da dobro ste pomislili, ovaj opis nema veze sa ničim navedenim prije njega nego sam ovim riječima iliti konstatacijskim izrazima htio asocirati "prekogranični autobus za transport robe i ljudi Drač - Podgorica". Ako je netko pomislio na nešto drugo moli slobodno reči da je bolestan um koji u svamu navedenog vidi seks. i neka se ode liječiti. Ako svako normalan vidi da je ovdje riječ o busu, onda je i riječ u fucking Busu. I to ne bilo kojem, nego kao sam sam več jednom naveo : Prekograničnom autobusu za transport robe i ljudi Drač - Podgorica. I nemojte više o tome, slab sam na to.
No da se vratimo problemima koji nas sve more ( ili rijeke, ako je netko skroman može i potoci, možda lokva...hračak? ). Dakle, sigurno svi mislite na izbore, i to ne bilo koje nego one za Debelog precjednika. i evo baš u tome izrazu je problem naše Jace. Ona nema škembu. a jebeš precjednika bez škembe. Ljudi ne shačaju da bi, ako bi narodi počeli birati predsjednike bez škembe, onda bi propao jedan jako važan čimbenik u ljudskome hranidbeno-proizvodnom lancu, a on se zove "Tvornica steznika". Jer neče imati tko kupovati, a moraju puno, jer ako netko skonta da imaš isti steznik kao nekad prije ode karijera. Zato, ljudi nemojte nam sjebati budučnost ili još gore budučnost svoje djece, Glasujte za predsjednika sa škembom, te da svatko ima svog Debelog precjednika i stvar riješena. Finito!
Nisam vam napomenuo da sam danas okrenuti važnu stranicu u mome životu. Odlučio sa napokon priječi sa predgovora na slijedeču stranicu moje skripte iz Fizike. Te okrunuvši tu stranicu dolazim do nečega gdje piše samo " Kulišić : Primjena mehanike i topline na zadacima". Jedan veoma opsežan izraz te sam siguran da ću morati protratiti dosta vremena dok mu ne uđem u srž i budem siguran da sam shvatio bit toga svega. Nadam se i vašoj podršci. I to ne da mi date Po' drške od metle ili što ja znam čega, nego da me podržite. Dakle, svi lezite na pod i ržite zubima. Tako ću ja doći do svoje privremene satisfuckcije.
Štoviše, odlučio sam i da od danas kradem ideje sa drugih blogova. Prije svega sam odlučio da će mi adresa, kao i svima imati extenziju ( bivšu tenziju, ma da... ) blog.hr. Onda sam shvatio da to imam, pa sam odlučio več pronači neki način, no od danas sam plagijator. Neki moji prijatelji bi rekli : Bolje plagijator nego radijator. Pa nek im bude...
Štoviše počeo sam sve više otkrivati što znače neke riječi, te kako su to samo kratice od nečeg složenijeg. Pošto smo več kod bloga i jučer sam objasnio značenje pojma POST, sada ču vam reči što znači KOMENTAR...Konstrukcija Osnovnih Minijaturnih Elemenata Nauljenog Trodimenzionalnog Aerodinamičnog Rektuma...Pa sad i shvatite što vi činite kada komentirate...Dakle, komentirajte više i postat će te KOMENTATORI, KOMENTATOR znači Kastracijom Odstranjen Malim Emajliranim Nožićem Testih Automatskim Trzajem Odstranjivačeve Ruke. I tako to...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">