subota, 01.01.2005.

Evo nas u dvie iljade petoj

...a kao da se ništa nije ni dogodilo sa vremenom. Eto, to je to, što nam je učinio ovaj svijet, pronašli su još jedan razlog za slavljenje nečega, no eto, ja nemam ništa protiv toga jer je meni bilo super, štoviše iznad svih očekivanja. A nadam se i ostalima. Za koji dan će biti slike pa budete vidjeli kako nam je bilo. Istina, prošlo je malo brzo, no ništa ne traje vječno, tako da...Cuge je bilo dovoljno, tj čak je i ostalo, jedina bed stvar je što mi netko nešto prolio po tastaturi, pa sam ju morao promjenio, te sada pišem na posuđenoj, i to je razlog uostalom zašto post pišem tek sada...Jedino što mi je zasmetalo bilo je kada su nam došli Cana i ekipa i smjestili se udobno, te čak nisu niti otišli odmah kada je bio fajrunt jer trebali smo spremati. Naime, stoka iz mjesnog odbora nam je dala ključeve od sale samo do 11 sati. Zahvalio bih se Vedranu koji je ostao gotovo do kraja pomoči spremiti, iako nije morao, te zato što je nakon toga išao kući sa Danchy da ona ne mora sama.
A što ja očekujem u 2005. Pa ima nekih stvari koje bi uistinu volio da mi se ostvare, a prednjače dvije : Da očistim godinu, i da stvari sa D idu sve bolje i bolje. Mislim da sam skroman, no ako bih več mogao birati onda bi bilo i ovo : Da me več napokon pozovu na neki kviz na koje se toliko prijavljujem, da mi starci budu manje nervozni, da se mojim bližnjima i prijateljima ispune sve želje. uz naravno ono glavno : SAMO NEKA JE ZDRAVLJA...
Večeras budem otišao van, a mislim da još nikada nisam to učinio, no eto, pošto se 1.1. poklopio na subotu, budem...
Odlučio sam da za koji dan doliječe novi dizajn, jer ovaj je uistinu malo sjeban, tj sporo se otvara zbog toga što sam pobacao gore stvarno previše stvari...Ovih smileya sa Smiley Central uistinu baš ne trebam...Ali kada su ova dva na naslovu baš lijepi, ne mogu si pomoći.
I eto, na kraju bih svima poželio sretnu i zadovoljniju 2005. godinu, da žive u blagostanju i da im se priušti što manje boli i nesreće, te naravno puno zdravlja i sreče. Ako ne bude bolje, barem da mi svi ostanete ovoliko dobro koliko jeste...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">