četvrtak, 30.12.2004.

*Life Won't Wait*

np Rancid - Life Won't Wait
Skontavši zadnji komentar predhodnog posta dobih dojam da moj prijatelj Vedran misli da mi nemamo dosta za sutra, pa tako da moram napisati što smo kupili i reći mu da je to bilo samo za cugu, dok je prostor riješen preko štele, tj prostor smo platili 20kn koliko košta neki ugovor u muriji.
A sad ovako neki opis svega. Bit će 24 osobe, 11 muških i 13 ženskih. Neću ih grupriati prema ničemu drugome na ne bih slučajno postao gnusan ili nešto, jer za neke osobe nemam baš good riječi zbog njihovog izvoljevanja i posebnih želja. Prosjek godina osoba je ( upravo sam to odlučio izračunati ) 19,291, dakle ja sam iznad prosjeka, a ti si ispod. Najmlađa osoba je 17, najstarija je 25. Ima nas 4 blogera i pretpostavio bih da će ovo biti novogodišnji tulum sa najviše blogera na okupu, barem koliko sam ja imao priliku vidjeti. Dakle, na ovom tulumu će 16.67% prisutnih ljudi biti blogeri. Plus nekoliko redovnih posjetitelja blogova.
np Transplants - Sad But True
Kad smo več kod cuge stigli prvo moram reči da sam za kupnju cuge bio zadužen ja, tako da vjerujem da će biti dovoljno. Pivo je Kaiser, kojega imamo 42 litre, iliti 84 limenke od pola litre. Ja vjerujem da će piva biti dovoljno. Kada govorimo o vinu moram reći da je tu 10 litara crnog ( Dalmatinac ) i 4 litre nekog bijelog, po mome mišljenju nekog lošeg. Možda je tu mogla upasti još koja litra, no eto...Prošle godine nas je bilo više, imali smo 5 litara bijelog, a bijelog je ostalo. Imamo dvije Vodke, jednu čistu, Vigorku, iako sam ja htio Moskvu, no eto...I jednu votku od nekog voča, uostalom to mene ne zanima. Kada smo več kod žeste meni je glavno da ima Pelinkovca, i ja sam s time zadovoljan. To je to što se tiće alkohola, meni se čini dovoljno, no ako ti Vedrane imaš neku rakiještinu slobodno donesi. Ja se ne budem bunio. Sokova ima dovoljno i za mješanje i za želju, a za triježnjenje smo osigurali 7.5 litara Mineralne. Znam iz iskustva da pijana osoba da ima na stolu sve moguče da u večini slučajeva grabi za mineralnom, pa ono...Imamo i sendvića, te čipseva i sličnih grickarija. Ja mislim da smo se fino osigurali.
np Tito & Tarantula - After Dark
Što se tiće mjuze, za nju je zadužan DJ Evil P. Imam playlistu sa 440ak stvari svega i svačega pa eto puštajte. Ili budem puštao ja, a vi izražavajte želje. Pored toga imam još i što sam poskidao 100tinjak matrica za karaoke, te naravno imamo i mikrofon. Glazbu namjeravam bazirati večinom oko ex Yu rocka 80e i rane 90e, Ska punka, i Irisha. Dakle, večinom veselo, da se može zaplasati i provelesiti.
np Patrola - Ne Pitaj za mene
Uostalom, ovo sve što mi je np zadnjih dana su pjesme sa novogodišnje liste. Tako da možete vidjeti o čemu je riječ. Btw ova trenutna mi je uvjeljivo broj 1 ikada izdana pjesma u zemljama bivše Yu, i mislim da je Igor Mirković učinio pravio posao kada ju je uzeo kao glavnu stvar Sretnog Djeteta, i takoreći himnu tog razdoblja. A riječ je o bendu koji je imao samo jedan hit i gotovo pao u zaborav, no ta pjesma je ostala sve do sada.
Eto, što još reći. Osim da očekujem da će biti sve good. Prošle je godine u istom tom prostoru bilo fenomenalno, a ove godine čak ima puno više ljudi iz moga društva tako da očekujem da bolje mora biti.
np Azra - Užas je moja furka...inaće baš nisam neki ljubitelj Azre, no i Ljupa i iva su na popisu za Novu, pa ono...Mora se...A i Renata i Danchy iz vole slušati pa onda...
I to je to. Sutra je moguče da ču ostaviti neki post prije polaska, naravno ako našem vremena. U 10 ujutro dobivamo ključeve pa idemo početno urediti prostor, nakon toga dolazim kući, moram jesti, istuširati se, spremiti, pa Crni dolazi do mene, pa oko 5 idemo več i smještamo se. Pa zapaliti još prije koju frulicu, pa kada dođe Danchy i s njom zapaliti :)))). No dobro, to je več vrijeme kada odem od kuće, pa ono...Ako nađem vremena budem se javio...
np Đorđe Balašević - Citron Pesma

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">