utorak, 28.12.2004.

*Me And My Monkey*

Ne volim kada netko postavi neki rok za nešto, i onda se ne drži toga roka. Naime, ovdje je riječ o mojoj najboljoj prijateljici. Dogovor je bio, tj ne dogovor nego njena i baš njena odluka, da se lova za novu skupi do ponedjeljka, da u utorak tj danas idemo u nabavku. I to je bilo da ja skupim od 13, a ona od 5 ljudi, dok je troje kod Jasmine. No eto, ja nisam uspio sve jučer, nego sam se za pare od Gorana i Renate, ustajao danas u 8 ujutro, da odem s Goranom na kavu da mi da lovu. I eto, moram priznati, nije tu ništa bed što sam rano ustajao ili nešto na tu foru, nego kada sam se vrario kući ja zovem mladu damu da pitam kada ćemo u kupnju. I zamislite što bilo od svega : ONA JOŠ NIJE SAKUPILA LOVU NI OD JEDNE OSOBE, nego je išla tek danas popodne. E tada sam zamračio. Hajde da je rekla tu granicu onako usputno ili sl, no ne. Ona je to rekla kao potpuni imperativ, a na kraju ona opet pokaže svoju lijenost. I eto tako, zato se u shoping ide sutra. Nije to bed, nego jednostavno ne volim kada je netko tako neodgovoran. Da budem iskren, i ja često budem oko nečega neodgovoran, no kada nešto ja odredim i kažem ostalima da tako učine, onda se potpuno potrudim da tako nešto učinim i ja.
No dobro, nema beda, idemo dalje. Kao prvo da napomenem da sam ponosan što nisam napisao niti jednu rečenicu o kraju Big Brothera i budite sigurni da niti neću.
A zamislite onu kada vam jedna od 2 osobe ( druga je njen dečko ) od 24 koje će biti na Novoj pošalje meni cde sa nekim trance i techno stvarima koje ču "puštati" na novoj. Istina, bit će nečega takvog, možda pola sata-sat kada se sve zbroji kroz cijelu noć, no to samo zato da ne bi ispao pizda. Zamislite da ja idem na neki tulum gdje nitko ne sluša punk rock i ponesem neke svoje cde koje bi trebali puštati. Pa mislim da bih bio odjeban po kratkom postupku. Ali ne, ja ču biti fer, pa budem čak i Jasmini pustio Coloniu, no ne više od jedne pjesme, i to ako ekipa preživi cijelu. Inaće, 98% vremena vrtit će se moja playlista, jer je moj komp, moje ozvučenje, i više od pola ljudi koji će tamo biti su moji prijatelji koji svi slušaju sličnu mjuzu kao ja. Tj može svatko pustiti što god hoće, ali jednu od 450 stvari na mojoj playlisti.
No dobro, moram se smiriti. Bio sam i nervozniji jer sam imao malu raspravu sa starcima i tako, no oraspoložile su me dvije stvari. Prva je ta da sam dobio pismo od jedne prijateljice iz Dalmacije, strašno drage cure, a druga i ona koja me učinila strašno sretnim bila je sms poruka od Danchy, s kojom se danas nažalost nisam vidio. Sadržaj, koji je i razlog svega neću otkrivati.

- 23:41 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">