ponedjeljak, 27.12.2004.

*Ovo je sazvežđe za nju provincija*


np Đorđe Balašević - Provincijalka ... posvečeno Danielli...jednoj jako dragoj djevojci koja lagano zauzima važnu poziciju u mome srcu...
A sada da nastavim postom i njegovim normalnim tokom. Dragi moji, ja sam vam ovih dana pun posla oko Novogodišnjeg dočeka...Lihvarim po cijele dane i tako...Još sutra trebam pokupiti lovu od dvije osobe, pa poslijepodne u kupnju, a onda još sovršavati playlistu na kojoj za sada imam 148 pjesama, a planiram da bude oko 400-450...Ima tu svega, stavio bih ja ovdje cijelu listu, no pošto sumnjam da to ikoga zanima, onda to niti neču učiniti...
Koristim i ovu priliku da pozdravim jednu jako dragu osobu. Naravno riječ je o Frulici s kojom sam jučer preko chata napokon imao priliku ostvariti kvalitetnu konverzaciju i komunikaciju. I želim joj da što prije nađe pravu ljubav, a što se tiće prijateljstva, može biti sigurna da mene ima na raspolaganju.
Pozdravio bih i Renatu, koja sada sigurno u Rijeci uživa u društvu još nekih riječkih blogera, i sigurno nestrpljivo čeka svoju drogu iliti sutrašnji Đoletov koncert.
Također ne bi bilo u redu da ne pozdravim vas sve ostale koji me čitate. I izrazim nadu da se i vi osječate tako dobro kao ja. Samo znajte da vas sve volim. ( bez brige nisam na bombonu pa me pukla love faza :) ).
np Zabranjeno Pušenje - Od Istorijskog AVNOJa ... vrte se stvari sa za sada izrađene playliste za New Year. Na ovu pjesmu ću morati nazdraviti sa mojim prijateljem Marinom. Tamara ga je upoznala ( naime on je posrednik između nas dvoje što se tiče dilanje diskova ). I ona je izjavila za njega da je pametan momak, no onda je i dala objašnjenje da je to zato što je izjavio za nju da je simpatična.
Eh, da...Nabavio sam 12 cda spotova...Istina, neke od tih imam, ali mislim da će se nači materijala za 7-8 novih cda...Za sada imam 13 cda spotova, večinom punk rock i nešto metala. Dacho, pati...:))). Ako me on uopče još čita. Ma zezam se, tu je negdje on, ali pravi se undercover. I onda mi na icq često uleti sa nekom spikom. Ma dobar je on...Kada spava, onda ni vode ne traži :))))...
np Dropkick Murphys - Finnegans Wake
Također bih iskoristio priliku da sa zakašnjenjem svim židovima koji me čitaju poželim Sretnu Hanuku. Istina, zadnji tj osmi dan Hanuke, im je bio u četvrtak, no poznata je ona stara : "Za dobre želje nikad nije kasno".
I evo nas, došli smo do kraja još jednog posta. Onima koji su pročitali cijeli zahvaljujem na povjerenju i izdržljivosti, a onima koji čitaju samo ovaj zadnji odlomak da bi mogli baciti neki komentar neču reči ništa...:))))
np Animatori - Ostat ću mlad

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">