četvrtak, 23.12.2004.

Lord Knows We Don't Need You

np Transplants - Dj Dj...Ako več netko nije prepoznao iz naslova o kojoj je pjesmi riječ. Ali u mome slučaju je riječ o hemeroidima ovog društva iliti nacistima, eto tako me puklo da im posvetim ovu lijepu lirsku tvorevinu i to sam učinio u istom trenutku.
Što da kažem? Netko mi je, a nemam pojma tko, no čini se netko tko me čita, u komentarima napisao da ne počinjem postove sa riječi eto, pa eto ne budem. Pa sam zato započeo sa pitanjem sam sebi. Možda malo glupo, možda sam i sam glup, možda bulaznim, no eto...i eto opet...
I da, da priznam da sam totalna lijenčina koja još od koncerta Kud Idijota nije napisala ništa na Follow Me. Ispričavam se svima koji to čitaju i vole tamo pročitati koji moj post, no jednostavno nekako nemam inspiracije za tako nešto, a i kao što sam priznao lijeno sam đubre.
Sada me najviše mori što neću D vidjeti do ponedjeljka, zbog njenih običaja da cijeli Badnjak i dva dana Božića provodi sa cijelom rodbinom u Baranji, pa eto. Totalno mi bed, ali preživjet ću. Bit ću sretniji kada je u ponedjeljak vidim. Hvala Svevišnjem da postoje telekomunikije i njihovi komunikacijski uređaji, oni su moj metadon. Lol, i ja stvarno pišem svašta. Ali eto, kada upoznaš osobu s kojom ti je lijepo biti i kojoj si i ti drag ne mogu se drugačije ni ponašati. Znam da će ona ovo pročitati, no eto, ona zna sve što ja mislim i zato mi nije bed to iznijeti "svijetu". lol, svijetu!
np Transplants - Quick Death...često se ja drogiram tim bendom...

Što se tiče sutrašnjeg dana iliti Badnjaka ili kao što Ameri, ne znam zašto, kažu Xmas, najvjerojatnije će se desiti da budemo kod mene nas nekoliko, malo cugamo, gledamo spotove kojih je Adam nabavio 4 sata, slušamo mjuzu, zezamo se i sve u svemu budemo u ugodnom društvu. Budemo se okupili oko 8 valjda, pošto ja i Adam bumo ošli na polnočku, ali onu dječju u pola 7, ja nakon toga imamo free time for free fun & joy. ili FTFFFJ, iliti Punkurac F plus još neka slova sastrane. Od ovoga neču pisati kraticu da me ne bi neki kada me vide vani častili pivom. Tj pivskom bocom, i to praznom, u glavu, i to ne nježno, jer su moji prijatelji ljudi koji ne poznaju nježnost, sirovi bauštelci, žicari pod paskom Ruske mafije, šetači pasa lutalica, ili samo jednostavno Ljudi koji su toliko prešli da ne poznaju nježnost nego samo surovu stranu života, ili su, što je večinom slučaj, previše gledali filmove Roberta Rodrigueza prije Spy Kidsa. Oni koji su gledali Spy Kids više nego 1/2( i to onu dok ne vidiš kako je Danny Trejo surov) su oni u koje inaće upiru prst sa namjerom da ga obilježe. Nešto kao Token iliti Pokazni iz South Parka.
Zahvalio bih se Erzulie, što mi je učinila tu čast da budem član njene liste linkova na njenog blogu koji mi se mucho svidja...Zauzvrat obečajem da budem, osim što budem stavio nju na svoju shitlist (ono sa desne strane, Ljupka-desna strana je ona na kojoj ti je ruka kojom pišeš i brišeš čmar poslije nužde :)))), budem i vjeran podržavatelj mladenačkih ideja, te da ću svaki dan prevesti preko ulice jednu bakicu. Tj buduču bakicu, neku koja bude bakica za nekih 40ak,50ak godina. Ne bi ni vama škodilo da ju posjetite ( erzulie, ne bakicu ), neče vas ugristi, možda vam nabaviti sliku pa je gađati otrovnim strelicama, ali ako ne vjerujujete u Voodoo ili jednostavno ne slušate The Prodigy ili Seku Aleksić, nemate beda. :))))
Također bih naveo da od sutra dajem riječ da neču piti do prve prilike. Mislim da je to jedan veliki korak za mene prema konačnom uspjehu : Odbiti sedmo pivo u dva sata. Kada to uspijem mogu biti sretan i reči da sam dostigao prvi stupanj samokontrole. Zato, držite mi palčeve ( podalje od šuleta molim vas ).
Eto, ne znam koliko vas je imalo strpljenja pročitati ovaj post, no bio sam i još uvijek sam dosta dobro raspoložen, pa sam se i raspisao. Znam da sam inače dosadan, da se ponašam kao prikriveni nacist, mamina maza i što je najgore fan Placeboa i Nick Cavea i lošeg sjemena. Dobro je nazvao bend, takvo nešto može stvoriti samo loše sjeme. Ustvari šta loše, Trulo. Dakle Nick Cave & The Rotten Seeds. to mu več bolje stoji, ili kako bi se kod nas zvao Nikola Pečina Fju č ring Trulo Seme. Možda bi mogao uletiti neki duet, štoviše višetet sa Vucom i prijateljima. Nisam rekao čijim prijateljima, odaberite sami.

- 23:55 - Say It If You Mean It (6) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">