srijeda, 22.12.2004.

Blogovi koje ne volim

Evo, neki su pisali što ne vole, a ja ču evo navesti neke blogove koje sam zamijetio da imaju neke nedostatke po mome mišljenju, ili su mi se jednostavno zamjerili...Eh, ovo bi moglo biti interesting, posebno ako se netko osjeti prozvanim...:)...Samo da se zna, te blogove ponekad čak odem posjetiti informativno da vidim ima li što pametno i da li su se možda popravili.

Annie De Meni - Eh što reći o njoj, takoreći najpopularnijoj blogerici. Naravno, ne smijem izostaviti osobinu koju ne volim, a to je prepotencija. Vjerujem da cura inaće nije takva ali kada je na netu vidi se iz njenih postova da je svjesna popularnosti, pa je takav i stav u postovima. Nju eto ne volim od početka, a posebno sam zamračio kada sam među linkovima na nekom blogu vidio da su je nazvali "Ženski Seinfeld"...E to tek ne volem...

Eugen - E vjerovali ili ne tog sam momka u početku čitao. Dečko uistinu ima smisla za humor i inteligentan je ali je toga previše svjestan. Kada sam i skontao njegovu užasno veliku prepotenciju pomislio sam si : U redu, lik je sigurno stariji, ima iskustva s nekim stvarima pa ono...No kada sam saznao da je riječ o 18godišnjem geeku koji živi za kompjuterom i pravi se pametan te sere o svom spolovilu bilo mi je dosta. Nakon onih njegovim glazbenih atmosferlija gdje se tek pavio pametan prestao sam konzumirati njegov blog.

Raoul - Njega ne volim zato što je svinja koja bari cure preko neta, a i inače je zbog svog nekog "dobrog" izgleda magnet za cure. Naime spetljao se sa dvije blogerice, s obadvije bio, a što je najgore te dvije blogerice imaju nekoliko zajedničkih čitatelja. Osim toga ostavlja komentare na gotovo svakom blogu i pravi se fin momak, kao i u svojim postovima. Odmah od početka mi nije bio simpatičan, no eto, nisam to missici htio reći, budući da je ona bila sretna i zaljubljena. Mislim da on treba ponijeti nagradu : Največa svinja blogosfere, nakon toga što je učinio i načina na koji se još uvijek javlja na blogove tih cura...

Voćko - A eto, valjda samo zato što sam čuo da ga piše Eugen, inače bi mi možda čak bio ok, no ovako ne bude. A ionako sam ga davno prestao čitati jer nije bio interesantan kao u početku. Sada već dugo nisam bio tamo, pa ono...

TV Kritičar - E vidite, njega imam čak u linkovima. I pročitam ga tu i tamo. I blog mi nije glup. Ali nešto mi je nejasno. Otkud čovjeku volje želje i nešto tako da toliko sjedi pred televizorom i onda još sve što pogleda kritizira na blog. Man, Get A Life, što da više od toga kažem...Inaće sve ok kod tog boga.

Eto toliko, to su oni na koje htio-ne htio često naletim, a što se tiče ostalih blogova koji mi se ne svide njih niti ne upamtim jer na to samo naletim i proletim...Eto, nadam se da nikoga nisam uvrijedio s ovim :)))))))

A sada nešto vedrije što me veseli : Rukometaši Osijeka su u ključnoj utakmici, tj utakmici posljednjeg kola prvog dijela prvenstva pobijedili u Velikoj Gorici sa 30:29 i tako se plasirali u ligu 6 iliti ligu za prvaka, dok je otpao riječki Zamet...Ja sam sretan sada, cijelu večer sam bio nervozan čekajući rezultat...

- 23:38 - Say It If You Mean It (10) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">