četvrtak, 16.12.2004.

Božični dizajn moga bloga...

Več sam to spominjao prije kojih post-dva, no eto sada i još jednom dokazujem da me puklo Božično raspoloženje u velikoj mjeri, a dokaz je ovo što činim od moga bloga...Ovo što sam napravio za sada je tek jedan dio onoga što će nastati u idučih 24 sata ili manje, i mislim da će moj blogić imati pravo Božično raspoloženje, te se nadam da će se svi koji dođu ovdje osječati jednako dobro kao ja, i da če, ako več ne uspjevaju, osjetiti Božični ugođaj, te da se bliži vrijeme darivanja, vrijeme okupljanja ljudi koje voliš i koji vole tebe, vrijeme kada su ljudi, barem jedan veliki dio, onakvi kakvi bi trebali biti kroz cijelu godinu, i kada je ukupno raspoloženje jako dobro. No nadam se da će pomisliti i na one kojima nije lako, da će možda sjetiti se idučih dana na ulici pozdraviti neku stariju osobu na kojoj se vidi tuga. Makar ju ne poznaš, vjerujete ta će se osoba osječati sretna i možda joj date osmjeh na lice, a još ako s njima i popričate i pitate ih kako su, te im poželite lijep i ugodan Božić. To je samo jedna mala gesta, a s njome možete nekoga uistinu usrečiti, te dokaz da ponekad materijana sredstva nisu ono što nekome treba da bi bio sretan, ili da bi se barem osjetio dobro i zadovoljno. Želim također posjetiteljima da ih ovo navede na to da pogledaju u sebe i pokušaju ispraviti neke svoje greške, i to one iznutra, ono što ne vole kod svoga karaktera, ponašanja ili stavova, ali ipak to čine ili se drže toga. Možda u ovom vremenu ljubavi zamijete da je lakše nekoga voljeti, pružati mu ljubav, a isto tako i primati ako se odreknete nekih svojih loših osobina, jednako kao što bi ste voljeli da se neka vaša bližnja osoba odrekne nekih svojih stavova ili loših osobina.
Svima želim da ovih 7 dana prije Badnjaka provedu u sreću, veselju i blagostanju, naravno sa vrhuncem sreče baš na dan Božića. Jer ipak je to danas kada se svijetom širi poruka mira i sreće, te bilo bi lijepo barem ju poslušati.
Eto, toliko o Božiću i raspoloženju koje je mene uhvatilo prije koji dan, ali evo sada me prilično puklo, te pokušavam to moje dobro raspoloženje prenijeti vama. Ako uspijem bit će mi jako drago, jer vaše dobro raspoloženje usrečit če i one za koga želite da budu sretni. I pokušajte se toga držati ove dane, a ako netko uspije to kroz cijelu godinu, jedan smo veliki korak prema boljem svijetu.

- 23:59 - Say It If You Mean It (7) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">