četvrtak, 09.12.2004.

I Know Everyting Sucks, Yeah !!!

Evo i mene...Sluša se Punkreas...Anarchoi me malo podsjetio na Talijanske bendove, pa ono...Moram malo...Evo za sve vas meni najdraža pjesma Chiapas...I po ne znam koji puta pitanje : Zna li netko što to znači? Još nisam uspio saznati, a tekst pjesme znam napamet iako talijanskog nemam pojma. Sumnjam da ću i sada dobiti odgovor, no nada umire zadnja.
E da, kada smo već kod umiranja, jedna uzreka koju smo jučer Fika i ja osmislili a tiče se velikog, neponovljivog, nenadjebivog masterminda Đele "odabrano by" Hadžiselimovića, a glasi : Smrt Ne Bira, Đelo Bira. Eto toliko o našem Đeli.
Jako me veseli što ste tako lijepo prihvatili karaoke, ja sam već mislio da vam se ljudima neče svidjeti, no kada je čak i Adam rekao da će pjevati onda sam znao da je to dobra stvar. A i Tamara bi pjevala. Pa evo, uručujem joj poziv od srca na novogodišnji doček u srcu Slavonije, u sruštvu veselih blogera, a gost iznenađenja bit će Josip Katalenić koji će otpjevati komunističku himnu rada i naravno Po šumama i gorama uz pratnju vokalno instrumentalnog sastava predvošenog Đorđem Bušićem, nadolazečom zvijezdom. Ako ne dođe Tamara nema ni Katalenića, pa si vi mislite. A vjerujte, ni Bušića. A kakva je to nova bez njih dvojica...Pih...
Evo, upravo se malo odmakao od talijana na Mađare. Bend Furgerokalabak...Ja njih jako volim, pa evo za sve vas jedna njihova pjesma...A preporučam i da posjetite stranicu i skinete se pjesmu, a ako vam se svidi i ostale...

A bal herém Mikor egyik reggel a farkamat mostam / Akkor vettem észre, hogy marha nagy gond van / A bal herém kisebb, mint a jobb / A jobboldali tehát nagyobb / Erekciós problémára viszont semmi ok/ Ha kefélnem kell esetleg, biztos menni fog / Ó a bal herém – szegény.

Eto, danas nešto nemam inspiracije. Idem pročitati što Frulica napisala i poslat joj pusicu i tako. Ona ima pravo na vlastitu, a vama ostalima svima jedna velika zajednička...
I samo da znate, Đorđe snima album : tj Tajno snima ploću i čeka bolje dane, u povoljnom trenutku izbacit če nešto, pa če kritičari reći da mali vrijedi nešto, pa će postati faca znana svima i tako dalje...Kako bi rekao Pop. Ne onaj pravoslavni s bradom...

- 23:58 - Say It If You Mean It (14) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">