srijeda, 08.12.2004.

Your bones got a lethal machine...

Konkurencijo, prijatelji, nepoznati, neprijatelji, poštivatelji i svi ini, da znate da se nakon nekoliko dana ipak osječam bolje. A zašto? Pa eto, nisam htio pričati o svome malom strahu da mi nešto je na zdravstvenom polju, no nakon današnjeg pregleda znam da mi nije ništa nego samo nadraženo grlo. No zadnjih dana dao sam obečanje Bogu, sebi, okolini i još nekima da više u životu neću taknuti cigaretu, pa makar mi bilo ili dobro ili loše. Srečom, sve je u redu, no možete biti sigurni da ću do ovoga držati. A sada onima koji me znaju : ako me gdje vani,u STUCu ili na nekom neočekivanom mjestu vidite sa cigaretom imate dozvolu, štoviše zamolbu da me ošamarite. Ako nakon toga ne prestanem imate dozvolu da me proizvoljnim sredstvom, proizvoljnom jačinom udarite u proizvoljno mjesto. Ovdje dajem zavjet da se neću braniti, a ako se branim imate se pravo koristiti rekvizitima za nanošenje fizičke boli...Eto, toliko o tome, neka se zna...
A sada obavijest za one koji će prisustvovati kod nas na novoj godini, od blogera Renatu, Ljupće i Sedlara. Bumo imali KARAOKE. I to one prave, sa svojim vlastitim softverom, gdje ide samo glazba ( naravno, ako uspijem to riješiti ), no bit će i onih da pustite pjesmu po izboru i onda nešto kreštite...Naravno, imat ćemo i festival natjecateljskog karaktera, na kojem očekujem od večine da nastupi sa 2 pjesme, jednom u svakom krugu...Ovaj karaoke je bio već prije moja ideja, koju nisam iznosio, no danas su mi cure rekle da ćemo imati, pa ono...Neka, volim ja praviti budalu od sebe, pa će mi karaoke baš fino doći...Spremam fin repertoar. Ako zafali cuge zapjevat ću nešto od srca...Nešto malo vizionarski, Npr : Napustiše me prijatelji !!! :))))) lol
I da, danas u STUCu dadoh potpis potpore za onog studenta, nekog iz Hrvatske stranke mladih. Mislim da se prezive Reich, ili tako nešto. Uglavnom, znam da ima neko strano prezime. Da ne kaćem židovsko, pa da još ovdje antisemitist ispadnem.
Ali, važnije je da još sutra trebam stupiti samo 9 potpisa za moju kandidaturu za Studentki Zbor. A to mi neće biti problem jer sutra su labosi, a i mislim da na mojoj godini imam večinu potpore i vjerujem u svoju pobjedu i ulazak u studenski zbor. Na prošlim izborima prije 2 godine, nedostajalo mi je nešto sitno, tj mome prijatelju, pošto sam ja bio zamjenik, no sada sam kandidat. Vidite vi, kako se to napreduje stepenicu po stepenicu. Kada su me pitali imam li program, rekao sam : Ništa određeno, dobar sam u trenutnom donošenju odluka, tako da...Joj ,sprdnje, i što je najgore najvjerojatnije ću dobiti na izborima, pošto ne znam da li ću na mojoj godini imati protukandidata...
Bijah danas i u Zrinjevcu na rukometu. Naši dečki izgubili nezasluženo 1 razlike od Medveščaka. Bio sam sa Fikom na tekmi. Brat mu dobro odigrao, ako se ne varam zabio 5 golova, tako da je Fika bio malo pun sebe, no s razlogom. Još da smo uspjeli dobiti utakmicu. Ali ja sam fino izgubio glas dovikivanje nekom njihovom Ivankoviću koji je skroz nešto kvocao. Bilo je i nekih slika nakon utakmice, no o tome kada budu spremne za objavu.
Malo mi smeta što niste komentirali moj trud oko Đorđa Bušića, tako da sam odustao od pravljena funny stranice moje funny diskografske kuće. Naravno da bi tamo bile bolje montaže. Ovo je bilo kratkotrajno, samo tako da nešto napravim da vidim kako će ispasti. No skontah da baš ljudi nisu zamjetili ni ovdje, a slabo i na dva foruma gdje sam stavio, tako da smatram nepotrebnim praviti nešto što neće služiti svojoj svrsi, a to je nasmijavanje ljudi. No, ako netko izrazi želju za još nečim sličnim vrlo rado ću napraviti, jer eto, volim nasmijati ljude.
Za kraj, za sve ljubitelje Magic The Gatheringa jedan lijep link, na koji će te doći klikom ovdje. No nije obavezno samo za magic ljubitelje, nego i za sve koji se vole fino nasmijati. Ne obečajem da će svi shvatiti u čemu je fora, pošto ne znaju bit igre, no ja sam doslovno plakao od smijeha.
I da, pozdrav Ivi koja je tako lijepo pozdravila posjetivši moj blog u prolazu. Pusa mala...

- 23:30 - Say It If You Mean It (9) - Print It If You Want It - Link It If You...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">