subota, 04.12.2004.

dođoh, vidjeh, probljedih...

Eto, bijah jučer na Idijotima...To morem reći odmah, ali report sa koncerta budete čitali na Follow Me, a gdje drugdje...Ovdje budem samo napisao da je bilo ok, da je bilo dobre ekipe, i da je bio dobar koncert iako mi nisu svirali Ćupu i Io Sonno Dittatore, ali preživjet ću. Više mi je tlak digao moj bend gitarist Fika. Inaće je ok lik i dobri smo lege, no kada se napije počne se ponašati kao peder, i što je još gore, kao da sam ja peder. Pa mi je malo digao tlak i to mu rekoh, a on naravno opet mislio da se zajebavam. Ma neka, ok je on, samo neka kada se napije uhvati na pik nekog drugog.
Danas napokon idem Igichu vratiti cde, a i Andreju iz Diverzije sam isto snimio jedan cd pa trebam njemu odnijeti usput. Što se tiće Diverzije moram reći da su uistinu svakim koncertom sve bolji, i dok budu svi punoljetni :) mislim da će biti jeben bend. Moja osobna pretpostavka je da bi mogli biti prvi HR bend koji će potpisati za neki strani label.
Frulica se vratila. Baš sam hepi, samo da bude još češća i bit će još bolje, ali razumijem, tako to ide kada se nakupi u školi, kada zapneš malo u probleme, i dok pogledaš oko sebe gušiš se u gradivu do grla. No glavno da je ona tu...
Sam sebe iznenađujem kako mi još ovaj dizajn bloga nije počeo biti monoton i malo ići na živce, no da ne puknem kada se sve skupi budem uskoro nešto malo izmijenio na ovom dizajnu. Ne znam, mislim da neću više nikad mjenjati u potpunosti, ali znam da ovaj može biti još bolji, tako da...
Sutra Renati idem srediti komp, a danas Adamu instalirati Office. Izgleda da je širom obzorja pročulo za jednog geeka iz retfale koji sluša punk i rastura kompove pa ono...Nije baš čest slučaj pa sam zato još aktualniji :)))) buahahahaha...
Jučer sam sa Fikom baš raspravljao koji naš član benda treba počiniti samoubojstvo nakon 4 godine, radi dobrobita benda, da bi se dobilo na popularnosti. Bubnjar ne može pošto je osnivač (hehe, izvukao sam se), basist ne može jer bi ispalo da se furamo na Pennywise (adame izvukao si se i ti), gitarist možda jer je najmlađi (fika, za sada si živ), Veljo je muški vokal, no za njega je moguće da prije umre od droge tako da...(lol, Veljo, u rukama sudbine si)...Aleta je jedina cura u bendu, pa tako da...A onaj Veljin lega kojeg još nisam upoznao koji bi trebao svirati trubu će ionako biti poluzamjetan član benda tako da...Joj, što sam se ja sada nasrao ovdje...
I da, jučer sam sa koncerta zvap nekih 4-5 ljudi, no jedino Tamara je reagirala stilom : Fulao si pjesmu...Ja pitam koju trebaš, a ona kaže : Za tebe...a hajde sada glatko pogodite koja je pjesma bila kada sam ju zvao...Vjerovali ili ne, upravo ona gore spomenuta...I onda je rekla da ona sluša Ska-P, no to mi nije u tom trenutku bio neki gušt. Veći će mi gušt biti za nekih 5 godina, kada nam Ska-P bude predgrupa...lol...
Na slici vidite moj staklenik...

ElfSociety-Afterparty.mid" loop="1">